''Samsung Galaxy Note 3'' Hakkında Her Şey Burada!

Sponsorlu Bağlantılar

Anil-D

Anil-D

Üye
bence çok büyük bi cihaz bana göre ama saglam işlemcisi varmış
 


Invoke

Invoke

Üye


Nextman bey siz Lg G2 ile Note 3 arasında seçim yapsanız hangisini seçerdiniz ?

Nextman bey abi cevap verir ama çok içimden geldi :D
Ben olsam Note3 seçerdim ikisi arasında.
 
codblackops2

codblackops2

Üye


G2 5.2 inç. One 4.7 ama daha büyük :ehe
S4 şekil duruyor ama note 2 de sağ elle kullandığımı varsayarsak ekranın sol tarafından itibaren bi 1 cm küsürüne başparmak yetişmiyor.
s4te parmağını esnettinmi anca yetişebilirsin olmazsa kasmazsın 2.eli devreye sokarsın :pro2:
 
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: Dede
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi

S4 şekil duruyor ama note 2 de sağ elle kullandığımı varsayarsak ekranın sol tarafından itibaren bi 1 cm küsürüne başparmak yetişmiyor.
s4te parmağını esnettinmi anca yetişebilirsin olmazsa kasmazsın 2.eli devreye sokarsın :pro2:

Tek el çok rahat mesaj yazıyorsun ama her yere zıplayamıyorsun :ehe Benim telefon ile hiç sorunum yok açıkçası...
 
  • Beğen
Tepkiler: codblackops2 ve Dede

MaxipmaN

Üye
tasarımı s2ye çok benziyor
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici

Şu an Lg den soğudum evet :)

Note 3 ile eğer başarıyı yakalayamazsa B planı yapmıştır bence samsung.Çünkü alel acele yapılan tanıtımın ardından hemen piyasaya sürülmesi biraz korkuttu açıkçası beni.Eğer bir sorun yaşanırsa cihazlarda faturası bu sefer ağır olur şahsi görüşüm.İşte ozaman tüm şans diğer oyunculara geçer :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner. ve Dede
KayraBey

KayraBey

Üye


Note 3 ile eğer başarıyı yakalayamazsa B planı yapmıştır bence samsung.Çünkü alel acele yapılan tanıtımın ardından hemen piyasaya sürülmesi biraz korkuttu açıkçası beni.Eğer bir sorun yaşanırsa cihazlarda faturası bu sefer ağır olur şahsi görüşüm.İşte ozaman tüm şans diğer oyunculara geçer :oke:

İlk parti almamak lazım o zaman. Senden böyle bilgi gelince :) biraz sabırlı olmak lazım...
 
.caner.

.caner.

Üye
:ağlarım: istiyorum bundan :ağlarım: Ama taşıyamam orası ayrı.
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici


İlk parti almamak lazım o zaman. Senden böyle bilgi gelince :) biraz sabırlı olmak lazım...

Ben bir cihaz için girişmleri başlattım hayırlı sonuçlanırsa kimse almadan gereken ön bilgileri vermeye çalışırım.Emin olun ama cihaz çıkar çıkmaz çok kısa bir süre sonra bir yama yayınlanır.Burda notumuz olsun :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
codblackops2

codblackops2

Üye


Tek el çok rahat mesaj yazıyorsun ama her yere zıplayamıyorsun :ehe Benim telefon ile hiç sorunum yok açıkçası...
telefonlar ne kadar çok küçük olursa olsun qwerty klavyede çift elle her zaman daha hızlı yazılır aga :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: ANIL
KayraBey

KayraBey

Üye


Ben bir cihaz için girişmleri başlattım hayırlı sonuçlanırsa kimse almadan gereken ön bilgileri vermeye çalışırım.Emin olun ama cihaz çıkar çıkmaz çok kısa bir süre sonra bir yama yayınlanır.Burda notumuz olsun :oke:

Sana amca diyebilir miyim :)

S4 gibi diyorsun yani.kısa süre içinde güncelleme gelmişti.
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici


Sana amca diyebilir miyim :)

S4 gibi diyorsun yani.kısa süre içinde güncelleme gelmişti.

Diyebilirsin Dede :D Evet benim fikrim o birde tanıtımlarda ekran ve S-pen okadar akıcı geldiki cidden şüphe ettim.Ve videoyu kayıt ettim tekrar tekrar izledim kanımca farklı bir durum söz konusu.Bunuda yakında anlarız.
 
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi


Sana amca diyebilir miyim :)

S4 gibi diyorsun yani.kısa süre içinde güncelleme gelmişti.

Desteksiz kalmaz. Samsung güncelleme konusunda başaralı bana göre. Bakalım S4 için 4.3 ne zaman gelecek.
 
Ccihat67

Ccihat67

Üye
Fiyat Açıklandımı Bu arada 3gb ram de neymiş yaa :D :ehe
 


Üst Alt