SonyXperia
Üye
Microsoft'un Yöneticisi (CEO'su)'ndan İstifa Kararı
Microsoft gerek bilgisayarlarımızdaki sistemimizden, gerek tabletimizdeki ve telefonumuzdaki işletim sisteminden, gerekse oyun konsollarından tutun neredeyse her yanıyla bizi kuşatmış durumda. Bir Office programının olmadığını hayal edin. Belkide Skype gibi kaliteli bir uygulamanın yokluğunda yurt dışındaki halaları nasıl arayacağınızı düşünün. İnsana ne kadar zor geliyor değil mi? Çekilmez bir yaşam adeta. Ama ne kadar Microsoft etrafımızı böylesine sarmış olsa da son dönemde yaptığı atılımlar şirkete kardan fazla zarara girmesine neden oluyordu. İşte tamda böyle bir pozisyonda 2000 yılından bu yana yönetici olarak firmanın başında duran Steve Ballmer, kendisine bir halef bulunursa 12 ay içerisinde istifa edeceğini ve emekliye ayrılacağını açıkladı.
Steve Ballmer, istifa kararıyla ilgili olarak “Böylesine büyük bir geçiş için mükemmel zamanlamayı tutturmak mümkün değildir ancak şimdi en doğru zaman. Firma olarak pek çok yeni strateji belirledik ve bu stratejileri uzun dönemde yönetecek yeni bir CEO’ya ihtiyacımız var.” dedi.
Microsoft'un bu geri gidişi ne yazık ki uzun zamandır devam etmekte. Özellikle Windows 8 ve Surface RT başta olmak üzere pek çok programda kendini ön plana çıkaramayan Microsoft, Windows Phone 8’in iOS ve Android’e kıyasla çok yavaş gelişmesi de yine eleştirilen konular arasında. Üstelik yeni nesil olarak piyasaya sürülecek olan Xbox ONE konsolunun piyasada tutunamayacak olmasının verdiği kaygı ve pek çok oyuncu Sony’ye (PlayStation 4) daha sıcak bakması bu istifa kararının zeminini oluşturuyor. Sizce bu istifa sonucunda Microsoft Windows Phone başta olmak üzere hızlı ve emin adımlar atmaya başlayacak mıdır? Sizce Ballmer’ın gidişi Microsoft’u bu bataklıktan çıkarabilecek mi? Bunların hepsi koca bir soru işareti ama izleyip görmek en iyisi gibi
Steve Ballmer, istifa kararıyla ilgili olarak “Böylesine büyük bir geçiş için mükemmel zamanlamayı tutturmak mümkün değildir ancak şimdi en doğru zaman. Firma olarak pek çok yeni strateji belirledik ve bu stratejileri uzun dönemde yönetecek yeni bir CEO’ya ihtiyacımız var.” dedi.
Microsoft'un bu geri gidişi ne yazık ki uzun zamandır devam etmekte. Özellikle Windows 8 ve Surface RT başta olmak üzere pek çok programda kendini ön plana çıkaramayan Microsoft, Windows Phone 8’in iOS ve Android’e kıyasla çok yavaş gelişmesi de yine eleştirilen konular arasında. Üstelik yeni nesil olarak piyasaya sürülecek olan Xbox ONE konsolunun piyasada tutunamayacak olmasının verdiği kaygı ve pek çok oyuncu Sony’ye (PlayStation 4) daha sıcak bakması bu istifa kararının zeminini oluşturuyor. Sizce bu istifa sonucunda Microsoft Windows Phone başta olmak üzere hızlı ve emin adımlar atmaya başlayacak mıdır? Sizce Ballmer’ın gidişi Microsoft’u bu bataklıktan çıkarabilecek mi? Bunların hepsi koca bir soru işareti ama izleyip görmek en iyisi gibi



iyi olmuş, güncellemelerin sebebi kesin bu adam. Gıcık bir tipi var sanki
Hayırlara vesile olsun ne diyim

