Microsoft'un Yöneticisi (CEO'su)'ndan İstifa Kararı

Sponsorlu Bağlantılar



OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Yalnız karıştırılan bir durum var; adam istifa etmiyor emekli oluyor :)

Hatta kendisine bir halef bulunursa istifa edip emekliye ayrılacakmış, eee ortada bir halefte olmadığına göre...:naughty:
 
ÖEY

ÖEY

Üye
Valla ben ingilizce kaynaktan okumuştum orada emekli ifadesi kullanıldı ondan dedim ama bilemiyorum geri kalanını :D
 
SonyXperia

SonyXperia

Üye
    Konu Sahibi
Bende Türkçe bir kaynaktan çevirdim abi :D Şaka bir yana istifa edecek sanırım ve bu tür işlere burnunu sokmayacak
 
ÖEY

ÖEY

Üye
Neyse canım sorun değil, sonuçta gidici eleman :D :kıskıs: Önemli olan yerine gelecek kişinin tavırları. Ben inşallah her şeyin daha da iyi olacağına inanıyorum:oke:
 
PureFood

PureFood

Üye
İşler daha kötüye gitmez inşallah
 
SonyXperia

SonyXperia

Üye
    Konu Sahibi
Kesin emekliye ayrıldı şu anki bilgiye göre.
 

Benzer Konular

Eren Değerli
Cevap
0
Görüntüleme
851
Eren Değerli
Eren Değerli
Cevap
4
Görüntüleme
865
kacaksevgilim
ANIL
Cevap
1
Görüntüleme
635


Üst Alt