Asphalt 8: Airborne v1.0.0

Sponsorlu Bağlantılar

MusTiStyLe

MusTiStyLe

Üye
Htc one'da yağ gibi akıyormuş google playde yorumlarda öyle söylüyorlar keyifli oyunlar :oke:

4 gün önce aldım hiç bir şeyde tık demiyor telefon saniyede açıyor oyunlar kasma yok gta victy filan yağ gibi bakalım bunda nasıl olacak tek sorun yaşadıgım need for sppede sorun yaşadım oyunu kuruyor çok güzel açılıyor ama tam oyun başlıyor siyah olarak sadece diğer arabaların numaraları ve gaz ibresi gözüküyor apkden galiba diğer forumlarda öyle diyorlar
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46


frowell

frowell

Üye
Cihaz hafizasindaki obb de çalıştım oyun. Ama kartta olmuyor. Internet hep acik zaten :) kartta niye olmuyor acaba
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46
muslumcu46

muslumcu46

Üye
4 gün önce aldım hiç bir şeyde tık demiyor telefon saniyede açıyor oyunlar kasma yok gta victy filan yağ gibi bakalım bunda nasıl olacak tek sorun yaşadıgım need for sppede sorun yaşadım oyunu kuruyor çok güzel açılıyor ama tam oyun başlıyor siyah olarak sadece diğer arabaların numaraları ve gaz ibresi gözüküyor apkden galiba diğer forumlarda öyle diyorlar

Korkmayın hocam ben discovery'yi ilk aldığımda yüklemiştim hemen most wanted aynı siyah ekran sorunu bendede vardı başka bir apk yükledim ve dosyaları wifiden çektim bulabilirsem apk yi sana atarım mesaj olarak :)
 
MusTiStyLe

MusTiStyLe

Üye
Korkmayın hocam ben discovery'yi ilk aldığımda yüklemiştim hemen most wanted aynı siyah ekran sorunu bendede vardı başka bir apk yükledim ve dosyaları wifiden çektim bulabilirsem apk yi sana atarım mesaj olarak :)

valla süper olur biliyormusun =) haftaya tatilede gideceğim güzel oyunları yüklemek istiyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46
muslumcu46

muslumcu46

Üye
Cihaz hafizasindaki obb de çalıştım oyun. Ama kartta olmuyor. Internet hep acik zaten :) kartta niye olmuyor acaba

hocam telefonun kendi hafızası ile hafıza kartını değiştirmeniz lazım ama s4 te nasıl yapılıyor bilmiyorum :S
 
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Htc one'da yağ gibi akıyormuş google playde yorumlarda öyle söylüyorlar keyifli oyunlar :oke:

Ben tam tersi okudum. One'da orta ayarlarda zorlandığını en yüksek ayarda ise oynanmaz hale geliyor denmiş.

Buradan One için gameplay izleyebiliriniz pek sorun yok gibi gözüküyor.

[video=youtube;OKd0mZCI6Q8]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=OKd0mZCI6Q8#t=0[/video]
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra ve muslumcu46
muslumcu46

muslumcu46

Üye
valla süper olur biliyormusun =) haftaya tatilede gideceğim güzel oyunları yüklemek istiyorum

buyrun most wanted v1.028 sürümü hocam wifiden datayı çekip keyfinize bakın :oke:

- - - Eklendi - - -



Ben tam tersi okudum. One'da orta ayarlarda zorlandığını en yüksek ayarda ise oynanmaz hale geliyor denmiş.

Buradan One için gameplay izleyebiliriniz pek sorun yok gibi gözüküyor.

[video=youtube;OKd0mZCI6Q8]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=OKd0mZCI6Q8#t=0[/video]

Allah Allah :hmmm optimasyon sorunu vardır büyük ihtimalle
 
MusTiStyLe

MusTiStyLe

Üye
htc one oynadım şimdi wifi yokkken girmedi ilk girişte wifi açınca girdim ayar yağ gibi akıyor kasma yok oyun çok güzel belki ilk araba yarışı oynadıgımdandır diyedir belki nfs daha oynamak nasip olmadı ama htc one de oyun akıyor

birde oyuna 2 kez wifi kapalı iken girebiliyorsunuz
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46
muslumcu46

muslumcu46

Üye
htc one oynadım şimdi wifi yokkken girmedi ilk girişte wifi açınca girdim ayar yağ gibi akıyor kasma yok oyun çok güzel belki ilk araba yarışı oynadıgımdandır diyedir belki nfs daha oynamak nasip olmadı ama htc one de oyun akıyor

hocam most wanted bunun 10 katı daha kaliteli :)
linki verdm hocam keyifli oyunlar ve hayırlı geceler cümleten .
 
MusTiStyLe

MusTiStyLe

Üye
buyrun most wanted v1.028 sürümü hocam wifiden datayı çekip keyfinize bakın :oke:

- - - Eklendi - - -



Allah Allah :hmmm optimasyon sorunu vardır büyük ihtimalle

malasef yine aynı siyah ekran sorunu çok sinir oldum kıyak bir telefonda neden açılmaz yahu :S
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46
FormpR

FormpR

Üye
Arkadaşlar ben apkmania.co'dan indirip kurmuştum benimle aynı telefonu kullanan bazı arkadaşlar "Yüksek" grafik ayarlarında sıkıntısız oynadıklarını söylüyorlar ben "Düşük" grafik ayarlarında ancak sıkıntısız oynayabiliyorum bu oyunu. Diğer arkadaşların buradan indirmiş olması farkeder mi sizce? Telefonumdakini silip buradan indirip denemeli miyim sizce?
 
ciwan__47

ciwan__47

Üye
eyw teşekkürler şimdi indiriyorum bakalım nasıl bişi.. :)
 
serif-23

serif-23

Üye
arkadaşlar bana şunu söyleyin bu oyunu galaxy w açar mı açmaz mı ?
 
Buğra

Buğra

Admin
Arkadaşlar marketteki yorumlara baktığımda herkesin ortak görüşü şu ki:

Bu oyunu yüksek ayara aldığınızda neredeyse tüm cihazlar oldukça zorlanıyor bu sebeple orta veya düşük ayarda oynayın.
 
Buğra

Buğra

Admin


Ben tam tersi okudum. One'da orta ayarlarda zorlandığını en yüksek ayarda ise oynanmaz hale geliyor denmiş.

Buradan One için gameplay izleyebiliriniz pek sorun yok gibi gözüküyor.

[video=youtube;OKd0mZCI6Q8]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=OKd0mZCI6Q8#t=0[/video]
Var var fps düşmesi var dediğim gibi her cihazda yüksek ayarda zorlanıyormuş cihaz
 
  • Beğen
Tepkiler: ANIL ve muslumcu46
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi

Var var fps düşmesi var dediğim gibi her cihazda yüksek ayarda zorlanıyormuş cihaz

Evet belirli yerlerde fps düşüşleri yaşanabilir normal bu. Gameloft'un işi güncelleme ile bunu en aza indirmek olacaktır.
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra ve muslumcu46
pusatt

pusatt

Üye
teşekkürler online olması güzel bi oynayım dedim adamlar dalıyo resmen:oke: bendeki türkçe apk başka yerden buldum bu da mı türkçe acaba
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46


Üst Alt