Asphalt 8: Airborne v1.0.0

Sponsorlu Bağlantılar

tayfun5453

tayfun5453

Üye


En yüksek ayarlarda çok rahat bir şekilde oynanıyor. Zaten grafik direk en yüksek olarak ayarlanmış. Tabi belirli yerlerde çok az lag hissedebilirsiniz ama genel anlamda hiç bir sorun yok :oke:
Eyvallah ANIL kardeş içim rahatladı :D
 


Terzi38

Terzi38

Üye
s3 te çalışıyor mu bide apk dosyası nerde
 

furkankalem58

Üye
Anıl Bey Paylaşım İçin Teşekkürler. Hız Konusunda Neredeyse Play Store'u Geçtiniz :) Ayrıca Grafiklerden Memnun Olmayan Arkadaşlar İçin '' Asphalt 8 - Airborne OpenGL 3.0 Desteği İle Geldi '' Yanlız Cihazlarımızda OpenGL 3.0 Farkını Görebilmemiz Android 4.3 Güncellemesiyle Mümkün Olacak. Yani Sabır ve Bekleyişe Devam... :)
 
.caner.

.caner.

Üye
ANIL bizim telefonda OpenGL Es 3.0 desteklemiyor ama grafik destekliyordur Ins.
 
darkorbitay

darkorbitay

Üye
sonunda indi deneyip sonucu yazıcam buraya. Asphalt 7 yi açmamıştı tabletim umarım Asphalt 8 açılır
 
mpy

mpy

Üye
galaxys2 en yüksek ayarlarda sorunsuz oynatıyor. ancak en yüksek grafik ile orta seviye grafik arasında bir fark göremedim.
 
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
darkorbitay

darkorbitay

Üye
Yeeees ağlamak istiyorum açıldı çok saolun Allah Razı Olsun :aha::aha::aha: Ben tableti tvye bağlayım da az yarış yapayım
 
  • Beğen
Tepkiler: ANIL
Ccihat67

Ccihat67

Üye
Asphalt 7 ye benziyormu görüntü kamera vs. 7 yi beğenmedim
 
0MG90

0MG90

Üye
Teşekkürler Xperia'da denemek lazım.
 
mpy

mpy

Üye
oyunu en yüksek grafikte oynamak ile en düşük ayarda oynamak arasında pek fark göremedim. optimizasyonu çok iyi yapılmış. birçok telefonda çalışır bence. galaxy s2 de sıfır kasma ile oynatıyor. yükleme süreleri de çok kısa. pistler bol aksiyonlu ve güzel tasarlanmış.
 
  • Beğen
Tepkiler: ANIL

ayd305n

Üye
xperia neo v de oyuna giriyor tam yarış başlıcakken atıyor
 
Atacan-

Atacan-

Üye


İzlediğim videolarda grafik iyi gözüküyordu. RR3 iyi ama aksiyon yok :D

Bu grafiklerle istediği kadar aksiyon olsun..
Java oyundan farkı yok gözümde :)
Gameloft oyunlarını şiddetle kınıyorum :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ANIL
smh60

smh60

Üye
Javamı |-)
 
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi


Bu grafiklerle istediği kadar aksiyon olsun..
Java oyundan farkı yok gözümde :)
Gameloft oyunlarını şiddetle kınıyorum :)

Grafiklerde bir sorun yok yalnız ben beğendim. Çarpışmalarda uçuşan parçalar filan hoş :D
 
anilari35

anilari35

Üye
telefona atıyorum 7 yi hiç beğenmemiştim inşallah güzeldir bu

- - - Eklendi - - -

tablet işte D
 
  • Beğen
Tepkiler: Ccihat67

86vural

Üye
Arkadaslar oyunda sağa sola dönüşlerde araba ile beraber yol da yatıyor mu sizde galaxy s4 te bitek onu beğenmedim çözümü varmı Teşekkürler
 
mamomi

mamomi

Üye
Bu oyun opengl es 3.0 oldugu icin her telde acilmaz.....!!!!
 
AkiliBidik

AkiliBidik

Üye
Tabletin fabrika ayarlarını yeniledim playdan indirdim kafam rahat :D :aha: :aha:
 
anilari35

anilari35

Üye
oyun direk orta seviyede açıldı 0 kasma oynuyorum ama gameloft tabletime uyumsuz yapıyo google playde anlamıyom
 


Üst Alt