tayfun5453
Üye
Eyvallah ANIL kardeş içim rahatladı
En yüksek ayarlarda çok rahat bir şekilde oynanıyor. Zaten grafik direk en yüksek olarak ayarlanmış. Tabi belirli yerlerde çok az lag hissedebilirsiniz ama genel anlamda hiç bir sorun yok![]()

Eyvallah ANIL kardeş içim rahatladı
En yüksek ayarlarda çok rahat bir şekilde oynanıyor. Zaten grafik direk en yüksek olarak ayarlanmış. Tabi belirli yerlerde çok az lag hissedebilirsiniz ama genel anlamda hiç bir sorun yok![]()

Ayrıca Grafiklerden Memnun Olmayan Arkadaşlar İçin '' Asphalt 8 - Airborne OpenGL 3.0 Desteği İle Geldi '' Yanlız Cihazlarımızda OpenGL 3.0 Farkını Görebilmemiz Android 4.3 Güncellemesiyle Mümkün Olacak. Yani Sabır ve Bekleyişe Devam... 
ANIL bizim telefonda OpenGL Es 3.0 desteklemiyor ama grafik destekliyordur Ins.
İzlediğim videolarda grafik iyi gözüküyordu. RR3 iyi ama aksiyon yok![]()


Bu grafiklerle istediği kadar aksiyon olsun..
Java oyundan farkı yok gözümde
Gameloft oyunlarını şiddetle kınıyorum![]()

