Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Idare eder vallaha anlamadim kimse begenmiyor ac 3 u ama benim en sevdigim oyun ac 3. Oyunun sonlari cok etkiledi beni. Bir daha kurmayi dusunuyorum hatta
Idare eder vallaha anlamadim kimse begenmiyor ac 3 u ama benim en sevdigim oyun ac 3. Oyunun sonlari cok etkiledi beni. Bir daha kurmayi dusunuyorum hatta
Aynen başta ben de bir an evvel assassine geçmek istiyordum, bana da çok uzun geldi oyunun başı ama sonrasında da hiç beklemediğim bir yerde bitti, yani daha çok şey yapabilirmişiz gibiydi. Ara oyun olmasına rağmen revelationsun çok daha güzel olduğunu düşünüyorum. Müzikleri yeterdi
2 cok guzel dedikleri icin gidip orjinal aldim, altair kiyafeti var ve bonus sequence lar var orjinal oldugu icin ama pisman oldum onun yerine borderlands 2 alsam daha iyiymis