Assassin's Creed Harika Wallpaper :)

Sponsorlu Bağlantılar

MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Assassin's Creed Harika Wallpaper :)
 


By_Casparov

By_Casparov

Üye
güzelmiş cidden :)
 
.caner.

.caner.

Üye
Ac <3
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Connor forever :)
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Invoke

Invoke

Üye
Valla mı? Ben AC3 yüzünden ACden soğudum, diğer oyunları hep heyecanla beklemiştim ama black flag'a bir heyecan duymuyorum hepsinin sorumlusu AC3 :D

- - - Eklendi - - -

Benim wallpaper nasıl ? :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Valla mı? Ben AC3 yüzünden ACden soğudum, diğer oyunları hep heyecanla beklemiştim ama black flag'a bir heyecan duymuyorum hepsinin sorumlusu AC3 :D

- - - Eklendi - - -

Benim wallpaper nasıl ? :ehe

Idare eder :D vallaha anlamadim kimse begenmiyor ac 3 u ama benim en sevdigim oyun ac 3. Oyunun sonlari cok etkiledi beni. Bir daha kurmayi dusunuyorum hatta :D
 
Invoke

Invoke

Üye


Idare eder :D vallaha anlamadim kimse begenmiyor ac 3 u ama benim en sevdigim oyun ac 3. Oyunun sonlari cok etkiledi beni. Bir daha kurmayi dusunuyorum hatta :D

Ben dlcleri kurmuştum, ama oyundan nası soğuduysam dlcleri oynamadan sildim :ehe
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Oyunun baslari cok sıkıcı 4-5 saat babasi olarak oynadim, hatta o kadar uzun surduki tum oyun boyunca bu karakter olarak oynayacagimi sandim :D
 
Invoke

Invoke

Üye
Oyunun baslari cok sıkıcı 4-5 saat babasi olarak oynadim, hatta o kadar uzun surduki tum oyun boyunca bu karakter olarak oynayacagimi sandim :D

Aynen başta ben de bir an evvel assassine geçmek istiyordum, bana da çok uzun geldi oyunun başı ama sonrasında da hiç beklemediğim bir yerde bitti, yani daha çok şey yapabilirmişiz gibiydi. Ara oyun olmasına rağmen revelationsun çok daha güzel olduğunu düşünüyorum. Müzikleri yeterdi :D
 
.caner.

.caner.

Üye
II Forever :) 《《 EZIO AUDITORE DA FRENZE 》》
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
II Forever :) 《《 EZIO AUDITORE DA FRENZE 》》

2 cok guzel dedikleri icin gidip orjinal aldim, altair kiyafeti var ve bonus sequence lar var orjinal oldugu icin ama pisman oldum onun yerine borderlands 2 alsam daha iyiymis
 


Üst Alt