6" lik Lumia:Bandit

Sponsorlu Bağlantılar

kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Bence çıkarmalı kimse almasa dahi en azından halkın gözünde Nokia 6 inç lik telefonu var filan dedirtsin :hmmm
 


suyunsesi

suyunsesi

Üye
Nokia televizyona doğru gidiyor :D
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
  • Beğen
Tepkiler: suyunsesi ve Murat Alper
OozyStaw

OozyStaw

Üye
çok iyi olur bende büyük ekranlı olarak galaxy mega almayı planlıyordum , olursa wp den şaşmam :D hem o zamana sanırsam Blue de güncellenecek :hmmm
 
messevim

messevim

Üye
bence güzel birşeye benzeyecek...
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye

 
  • Beğen
Tepkiler: n000k, m542tf ve ÖEY
hllsvrn

hllsvrn

Üye



Gökçen, olayı açıklığa kavuşturduğun için teşekkür ediyoruz :D:D Herkes soruyordu neremize sokacağız diye :D

Bu arada haber için teşekkürler...
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
görün bakın ismi bandit olmucak 41mplik 1020 ye eos eos diyoduk çıktı karşımıza 1020 görün bakın bu bandit olmucak.
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
bence çok eğlenceli olur ekranın büyümesi ile beraber daha değişik güzel özellikler yüklerlerse daha güzel vazgeçilmez bir tel olur tabi
derseniz değişik derken ne gelse şuan aklımda değil ama samsung gibi sıradışı olmalı biraz normal telefon çizgisinin dışında
 
narnia16

narnia16

Üye
narnia16

narnia16

Üye
üretim süreci kod adları derken?

Mesela bu cihazı ele alırsak cihazı geliştiren mühendisler arasında, şirket içinde vs. kişiler kendi aralarında bandit olarak isimlendiriyorlar. Amacı ise bildiğim kadarıyla cihazla ilgili bilgilerin sızdırılmasını önlemek ama ne yaparsalar yapsınlar sızıyor işte bir şekilde :)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
"haydut" bluetooth konfigurasyon sitesinde yakalandı ve quad core chipset kesinleşti.

 
PureFood

PureFood

Üye
"haydut" bluetooth konfigurasyon sitesinde yakalandı ve quad core chipset kesinleşti.


oh be dört çekirdeğe iyice adım atıyoruz hem Nokia hem Microsoft olarak :D çok sevinçliyim :D
 
OozyStaw

OozyStaw

Üye
Ali abi de kaçırmıyor bir şey :oke: eline sağlık :)
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
gerçi daha 1020 gelecek te sonra bu tanıtılıcak ta satışa amerika ve avrupa da çıkacak sonra bize sıra gelir 2014 yaz ayı en erken benim fikrim
 


Üst Alt