6" lik Lumia:Bandit

Sponsorlu Bağlantılar

papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
6" lik Lumia:Bandit


The Verge'ün yayınladıgı bir habere göre Nokia 6" ekrana sahip bir Windows Phone Lumia'yı şu anda test ediyor.

Qualcomm Snapdragon Quad Core chipsetin kullanıldıgı 1080 FHD ekranlı cihazın kod adı ise "Bandit"

1080P ekranlı ilk Windows Phone cihazı olması beklenen Bandit 20MP arka kameraya sahip ve Lumia925'in üst versiyonu olarak görülüyor. Windows Phone8 GDR3 güncellemesiyle test edilen polikarbon kasalı cihazın çıkışı ise Ocak/Şubat olarak tahmin ediliyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: m542tf


ÖEY

ÖEY

Üye
Haber için teşekkürler :)
 

Serhanas35

Üye
o alınmaz ya 1020 ve 520 varken :D
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Özellikler güzel hatta mükemmel ama 6 inçlik cihazı hangi cebimize sığdıracağız :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k, OttomaN TigeR ve m542tf
BrahimOkumus

BrahimOkumus

Üye
Bu isimleri kim veriyor ya :)
:tşk:
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
Bence güzel olur bir çıksın bu kaçıncı cihaz Nokia nın çıkacak dediği çıksın da görelim artık
 
_RYUK_

_RYUK_

Üye
nokia yine herkesi şaşırtacak gibi
 

respection123

Üye
du bakalım daha neler görecez
 
mesutcinik

mesutcinik

Üye
tablet diye alınır ancak :kop:
bu arada espriler şahane :kop:
 
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
:tşk:
 
cank551977

cank551977

Üye
Nokia dan bekliyordum boyle bir hareket...
 

realname11

Üye
Ben note 2 taşıyamadığım için kardeşime verdim çanta telefonu bunlar cepte filan taşınmaz.
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
6" :blink:
 
braayn

braayn

Üye
ocak şubatta GDR3 ile geliyorsa wp 8.1 ozaman yaza kaldı 2014 summer..
 
ÖEY

ÖEY

Üye
ocak şubatta GDR3 ile geliyorsa wp 8.1 ozaman yaza kaldı 2014 summer..

GDR3'ün değil cihazın çıkış tarihi için tahmin yapılmış. Ve tahmin yani daha erken de olabilir. Şu anda kesin net bir bilgi yok:oke:
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
GDR3'ün değil cihazın çıkış tarihi için tahmin yapılmış. Ve tahmin yani daha erken de olabilir. Şu anda kesin net bir bilgi yok:oke:

GDR3 büyük ihtimalle Kasımda dağıtılacak arkadaşlar.
 

marazruno123

Üye
phabletle beraber 28 ağustosta tanıtılırsa şaşmam ama geçde üretilebilir testler vs. yapılıyor
 


Üst Alt