theruhix
Üye
çalışmalar olumlu bir şekilde devam ediyor
oo oh güzel güzel
olumlu haberlerini bekliyoruz abi 
çalışmalar olumlu bir şekilde devam ediyor
olumlu haberlerini bekliyoruz abi 
akın abi bi gelşme yokmu?
Helaaalgelişme var devam ediyoruz upload ve register işi de bitti sayılır.

gelişme var devam ediyoruz upload ve register işi de bitti sayılır.

konu ile alakasız ama televizyon konusu kapalı olduğu için buradan yazayım dedim,bazı kanallar gene çalışmıyor.özellikle atv ve star tv açılmıyor. tv2 halk tv gibi kanallları da ekleyebilirsen iyi olur![]()
gelişme var devam ediyoruz upload ve register işi de bitti sayılır.

evet ilgilenmem gerekiyor onlarla umarım bugün bitirim tv güncellemelerini

uploadı nasıl hallettin ayıptır sorması..![]()
eyvallah bekliyoruz![]()
Instagram böyle olmaz rağbet görür ama 2000 TL'yi geçeceğini sanmıyorumuygulama gün yüzüne çıkınca detaylı bilgiler paylaşılıcak
- - - Eklendi - - -
...paylaşılacak
- - - Eklendi - - -
yeni kanal listesi yeni uygulama güncellemesi ile gelecek.
- - - Eklendi - - -
o değilde bu notes+ ile musimax uygulamaları çöp oldu mağazada. Halbuki çok kaliteli bir arayüzü vardı bu ikisinin. Apple appstore da en popüler uygulamaların benzerlerini yapmıştım. Acaba Instagram da böyle olur mu?
Böyle olacaksa şimdiden iptal edebilirim.

instagram olmaz çnkü aynı işlevde uygulama yok tamam molome var ama hç popüler değil bnm arkadşlarım hep instagram kullanıyor tüm dünyadan alımlar olur![]()
tüm dünyadan alımlar olur tabi ki. Ama başka bir geliştirici ile yapacağım altyapı ortaklığı biraz pahalı. Korsanların verdiği zarar resmen alanların getirdiği kârı götürdüğü an sistem durdurulacak. Biliyoruz ki symbianda güvenlik denen bir şey yok. Önceden kısmen de olsa in app purchase ile bu sorunu aşıyorduk. Onu da kaldırdı nokia sağolsun...
yeni kanal listesi yeni uygulama güncellemesi ile gelecek.
şu anki v3 ile yeni kanalları göremeyecek miyiz? güncellememiz mi gerekecek?
şimdi kredi kartı olmayanlar illegal kullanmak zorunda kalacak o zaman dediğin gibiyse server kapanırsa uygulama çalışmaz anladığım kadarıyla bunun bi yolu olmalı akın bi de sana yardım eden adam rudy galiba...
nokia tarafından sakıncalı görülmezse whatsapp gibi aylık, 3 aylık, senelik ücret düşünüyorum. Bu uygulama için ücret düşkünü gibi görünmemin sebebi sadece kendim için değil arkadaşlar. Bana altyapıyı hazırlayan geliştirici doğal olarak benden pay istiyor. Bu da kullanım başına belli bir ücret gibi. İllegal kullanım haliyle resmi uygulamadan daha fazla. Böyle olunca ilk aylarda sorun olmaz ama sayı arttıkça başımızı ağrıtır. Bana bir zararı olmaz ama diğer kişiyi de düşünmek zorundayım. Ona ücret ödemekle mükellef olacağım çünkü.
şu anki v3 ile yeni kanalları göremeyecek miyiz? güncellememiz mi gerekecek?
