[akinorta] Notes+ {Şık Tasarımlı Notlar Uygulaması}

Sponsorlu Bağlantılar



theruhix

Üye
akın abi bi gelşme yokmu?
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
gelişme var devam ediyoruz upload ve register işi de bitti sayılır.

konu ile alakasız ama televizyon konusu kapalı olduğu için buradan yazayım dedim,bazı kanallar gene çalışmıyor.özellikle atv ve star tv açılmıyor. tv2 halk tv gibi kanallları da ekleyebilirsen iyi olur :)
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi


konu ile alakasız ama televizyon konusu kapalı olduğu için buradan yazayım dedim,bazı kanallar gene çalışmıyor.özellikle atv ve star tv açılmıyor. tv2 halk tv gibi kanallları da ekleyebilirsen iyi olur :)

evet ilgilenmem gerekiyor onlarla umarım bugün bitirim tv güncellemelerini
 
Bilgehan94

Bilgehan94

Üye
abi ufak bi eklemede ben yapabilirmiyim radyo uygulamasına rock fmide ekleyebilirmisin :)
 

theruhix

Üye
adamsın adamın dibisin akın abi :) helal olsunn süper yaa
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
uploadı nasıl hallettin ayıptır sorması..:D

uygulama gün yüzüne çıkınca detaylı bilgiler paylaşılıcak

- - - Eklendi - - -

...paylaşılacak

- - - Eklendi - - -



eyvallah bekliyoruz :)

yeni kanal listesi yeni uygulama güncellemesi ile gelecek.

- - - Eklendi - - -

o değilde bu notes+ ile musimax uygulamaları çöp oldu mağazada. Halbuki çok kaliteli bir arayüzü vardı bu ikisinin. Apple appstore da en popüler uygulamaların benzerlerini yapmıştım. Acaba Instagram da böyle olur mu?

Böyle olacaksa şimdiden iptal edebilirim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
uygulama gün yüzüne çıkınca detaylı bilgiler paylaşılıcak

- - - Eklendi - - -

...paylaşılacak

- - - Eklendi - - -



yeni kanal listesi yeni uygulama güncellemesi ile gelecek.

- - - Eklendi - - -

o değilde bu notes+ ile musimax uygulamaları çöp oldu mağazada. Halbuki çok kaliteli bir arayüzü vardı bu ikisinin. Apple appstore da en popüler uygulamaların benzerlerini yapmıştım. Acaba Instagram da böyle olur mu?

Böyle olacaksa şimdiden iptal edebilirim.
Instagram böyle olmaz rağbet görür ama 2000 TL'yi geçeceğini sanmıyorum :D
 

theruhix

Üye
instagram olmaz çnkü aynı işlevde uygulama yok tamam molome var ama hç popüler değil bnm arkadşlarım hep instagram kullanıyor tüm dünyadan alımlar olur ;)
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
instagram olmaz çnkü aynı işlevde uygulama yok tamam molome var ama hç popüler değil bnm arkadşlarım hep instagram kullanıyor tüm dünyadan alımlar olur ;)

tüm dünyadan alımlar olur tabi ki. Ama başka bir geliştirici ile yapacağım altyapı ortaklığı biraz pahalı. Korsanların verdiği zarar resmen alanların getirdiği kârı götürdüğü an sistem durdurulacak. Biliyoruz ki symbianda güvenlik denen bir şey yok. Önceden kısmen de olsa in app purchase ile bu sorunu aşıyorduk. Onu da kaldırdı nokia sağolsun...
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan

derHENKERS

Üye
Android icin yokmu acaba bundan
 

theruhix

Üye
dediklerinzi anlamadm ama umarım emeklerinizin karşılığını verir herkes. Verilmelide
 
arslanla

arslanla

Üye
tüm dünyadan alımlar olur tabi ki. Ama başka bir geliştirici ile yapacağım altyapı ortaklığı biraz pahalı. Korsanların verdiği zarar resmen alanların getirdiği kârı götürdüğü an sistem durdurulacak. Biliyoruz ki symbianda güvenlik denen bir şey yok. Önceden kısmen de olsa in app purchase ile bu sorunu aşıyorduk. Onu da kaldırdı nokia sağolsun...

şimdi kredi kartı olmayanlar illegal kullanmak zorunda kalacak o zaman dediğin gibiyse server kapanırsa uygulama çalışmaz anladığım kadarıyla bunun bi yolu olmalı akın bi de sana yardım eden adam rudy galiba...
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
yeni kanal listesi yeni uygulama güncellemesi ile gelecek.

şu anki v3 ile yeni kanalları göremeyecek miyiz? güncellememiz mi gerekecek?
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi


şu anki v3 ile yeni kanalları göremeyecek miyiz? güncellememiz mi gerekecek?


evet

- - - Eklendi - - -

şimdi kredi kartı olmayanlar illegal kullanmak zorunda kalacak o zaman dediğin gibiyse server kapanırsa uygulama çalışmaz anladığım kadarıyla bunun bi yolu olmalı akın bi de sana yardım eden adam rudy galiba...

korsanı önlemenin yolu bulundu :oke: nokia tarafından sakıncalı görülmezse whatsapp gibi aylık, 3 aylık, senelik ücret düşünüyorum. Bu uygulama için ücret düşkünü gibi görünmemin sebebi sadece kendim için değil arkadaşlar. Bana altyapıyı hazırlayan geliştirici doğal olarak benden pay istiyor. Bu da kullanım başına belli bir ücret gibi. İllegal kullanım haliyle resmi uygulamadan daha fazla. Böyle olunca ilk aylarda sorun olmaz ama sayı arttıkça başımızı ağrıtır. Bana bir zararı olmaz ama diğer kişiyi de düşünmek zorundayım. Ona ücret ödemekle mükellef olacağım çünkü.

1 hafta içinde bana erişebileceğim kodları verecek ve size uygulamanın başarılı olup olmadığını söyleyeceğim.

Bu arada Instagram hali hazırda iken YouTube uygulamasına başladım. iPhone versiyonuna benzer olacak arayüzü. Umarım güzel olur.

- - - Eklendi - - -



şu anki v3 ile yeni kanalları göremeyecek miyiz? güncellememiz mi gerekecek?

ama henüz güncelleme bitmedi. Kullanıcılara kendi kanallarını ekleme fırsatı sunsam mı diye düşünüyorum.
 

theruhix

Üye
3 aylık fiyat ne olur?
 


Üst Alt