erdgnblt
Üye
3 aylık fiyat ne olur?
Herkese 3.99 TL sana 2.99 TL

3 aylık fiyat ne olur?

Herkese 3.99 TL sana 2.99 TL![]()
fiyat konusu henüz tartışılmış değil. Diğer geliştiricinin istekleri doğrultusunda belirlenecek.fiyatı önemli değil de mobilden ödenemeyecekse birçok kişi kullanamayacak tabi ben de dahil...
Herkese 3.99 TL sana 2.99 TL![]()
Herkse 3.99 bna 4.00
bu arada ben kredi kartı bulurm ama bulamayan çok olur akın abi bence ne yap ne et bul bi çare bu arada ortağn wpdeki ödüllü geliştirici rudy mi?en çok bekleyen benim.dHerkse 3.99 bna 4.00
bu arada ben kredi kartı bulurm ama bulamayan çok olur akın abi bence ne yap ne et bul bi çare bu arada ortağn wpdeki ödüllü geliştirici rudy mi?
anladm ama adam bloklanmasına rağmen tüm engelleri aşıyor helali var walla instagramı dize getircek bu gidişle![]()
instagram o adamla dize gelmez. Instagram ayrıca onun uygulamasından gönderilen resimleri siliyordu önceden ama şuan sadece upload eden kişi görüyor. Instagramın güvenlik kuralları sıkı ve haklı

Rudy Huyn çok başarılı bir geliştirici Akın, .NET ile bütün engelleri dize getirdi. Evet dediğin gibi çok iddialı girdi, bir ara bende birşey yapamayacağını resimleri silinmeye başlayınca ve instagram engelli koyunca zannetmiştim. Ancak ondan sonra biraz daha sıkı alarak ipleri eline düzeltti. Şimdi mağazaya göndermiş. Hayırlısı, gönlümüz onaylanmasından yana.
Ama adam çok artist bir herif. 100.000$ bayağı bi taraflarını kaldırmış![]()
instagram o adamla dize gelmez. Instagram ayrıca onun uygulamasından gönderilen resimleri siliyordu önceden ama şuan sadece upload eden kişi görüyor. Instagramın güvenlik kuralları sıkı ve haklı

Nokia bile destek kestiken sonra fazla para beklenmemeli ama biz yine de @akinorta yi desteklemeliyiz.
Kaldı ki Qt ; .Net den kat kat daha fazla performanslı.

Tarih yok şuan. Diğer geliştirici kendi uygulamasını yapıp yayınlayacak önce. Yani mağazaya Instagraph Uploader gibi bir uygulama gelecek.
Tarih yok şuan. Diğer geliştirici kendi uygulamasını yapıp yayınlayacak önce. Yani mağazaya Instagraph Uploader gibi bir uygulama gelecek.
- - - Eklendi - - -
Adam benden önce uygulamayı yayınlayıp piyasayı süpürme derdinde biraz.
- - - Eklendi - - -
Ondan geç kaldım ben. Adamı bekliyorum ben aslında yoksa uygulama hazır bana göndereceği 5 satır yazı yüzünden kaç gündür bekliyorum.

