[akinorta] Notes+ {Şık Tasarımlı Notlar Uygulaması}

Sponsorlu Bağlantılar



Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
1 paket sigaraya 10 lira veriyoruz bir uygulamaya da 3-5 lira veririz :)
 
arslanla

arslanla

Üye
fiyatı önemli değil de mobilden ödenemeyecekse birçok kişi kullanamayacak tabi ben de dahil...
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
arslanla

arslanla

Üye
ekran görüntüleri atabilir misin nasıl olmuş bakak...:)
 

theruhix

Üye


Herkese 3.99 TL sana 2.99 TL :)

en çok bekleyen benim.d :D Herkse 3.99 bna 4.00 :D bu arada ben kredi kartı bulurm ama bulamayan çok olur akın abi bence ne yap ne et bul bi çare bu arada ortağn wpdeki ödüllü geliştirici rudy mi?
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
en çok bekleyen benim.d :D Herkse 3.99 bna 4.00 :D bu arada ben kredi kartı bulurm ama bulamayan çok olur akın abi bence ne yap ne et bul bi çare bu arada ortağn wpdeki ödüllü geliştirici rudy mi?

Hayır. Rudy'nin yaptığı uygulamalar sürekli Instagram tarafından bloklanıyor.
 

theruhix

Üye
anladm ama adam bloklanmasına rağmen tüm engelleri aşıyor helali var walla instagramı dize getircek bu gidişle :)
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
anladm ama adam bloklanmasına rağmen tüm engelleri aşıyor helali var walla instagramı dize getircek bu gidişle :)

instagram o adamla dize gelmez. Instagram ayrıca onun uygulamasından gönderilen resimleri siliyordu önceden ama şuan sadece upload eden kişi görüyor. Instagramın güvenlik kuralları sıkı ve haklı
 
erdgnblt

erdgnblt

Üye
instagram o adamla dize gelmez. Instagram ayrıca onun uygulamasından gönderilen resimleri siliyordu önceden ama şuan sadece upload eden kişi görüyor. Instagramın güvenlik kuralları sıkı ve haklı

Rudy Huyn çok başarılı bir geliştirici Akın, .NET ile bütün engelleri dize getirdi. Evet dediğin gibi çok iddialı girdi, bir ara bende birşey yapamayacağını resimleri silinmeye başlayınca ve instagram engelli koyunca zannetmiştim. Ancak ondan sonra biraz daha sıkı alarak ipleri eline düzeltti. Şimdi mağazaya göndermiş. Hayırlısı, gönlümüz onaylanmasından yana.

Ama adam çok artist bir herif. 100.000$ bayağı bi taraflarını kaldırmış :)
 
arslanla

arslanla

Üye
rudy işi bitirmiş bile 6tagram 1-2 güne kadar wp mağazasında yayınlanırmış darısı bizim başımıza...:)
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi


Rudy Huyn çok başarılı bir geliştirici Akın, .NET ile bütün engelleri dize getirdi. Evet dediğin gibi çok iddialı girdi, bir ara bende birşey yapamayacağını resimleri silinmeye başlayınca ve instagram engelli koyunca zannetmiştim. Ancak ondan sonra biraz daha sıkı alarak ipleri eline düzeltti. Şimdi mağazaya göndermiş. Hayırlısı, gönlümüz onaylanmasından yana.

Ama adam çok artist bir herif. 100.000$ bayağı bi taraflarını kaldırmış :)

100.000 kimin bi tarafını uçurmaz hem de çok kısa bir sürede
 

theruhix

Üye
instagram o adamla dize gelmez. Instagram ayrıca onun uygulamasından gönderilen resimleri siliyordu önceden ama şuan sadece upload eden kişi görüyor. Instagramın güvenlik kuralları sıkı ve haklı

adamın yarın yada bugün yayınlanacak instagramının özellikleri ; engel mengel bırakmamış.d 6tagram v1.0 Özellikleri


29 Farklı Dil Desteği
Hesap Oluşturma
Telefon, Facebook ve Instagram'daki Arkadaşları Bulma ve Öneriler
Video Desteği (Oynatma ve Yükleme) --> Bunun için uygulama-içi satın alma gerekiyor.
Arka Plan Göreviyle Senkronize Çalışan Canlı Kare Desteği
Lens Entegrasyonu
Sosyal Ağ Entegrasyonu: Facebook, Twitter, Flickr, Tumblr, Foursquare ve VK.
Etiketleme: Yer ve Kişi
Çimdikleyerek Yakınlaştırma/Uzaklaştırma ve Resimleri Kademeli Görme
Instagram Filtreleri (Tilt Shift dahil)
Beğen, Yorum Yap, Paylaş ve Resim İndir Özellikleri
Arama
Tam Profil Düzenleme
Internet Explorer'dan Instagram Sitesine Girildiğinde Doğrudan 6tagram'ı Açabilme Özelliği inş bir çok özellik bizde de olur ki upload filtre ve paylaşma yeter ama :)
 
fatih54102

fatih54102

Üye
Nokia bile destek kestiken sonra fazla para beklenmemeli ama biz yine de @akinorta yi desteklemeliyiz.
Kaldı ki Qt ; .Net den kat kat daha fazla performanslı.
 
erdgnblt

erdgnblt

Üye
Nokia bile destek kestiken sonra fazla para beklenmemeli ama biz yine de @akinorta yi desteklemeliyiz.
Kaldı ki Qt ; .Net den kat kat daha fazla performanslı.

.NET masaüstünde de(c#), webde de(asp.net), mobilde de(c#with windows phone) kullanılabiliyor. O yüzden bence karşılaştırma yapmayın :)
 

theruhix

Üye
akın abi ne zaman çıkar bi tarih yokmu?
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
Tarih yok şuan. Diğer geliştirici kendi uygulamasını yapıp yayınlayacak önce. Yani mağazaya Instagraph Uploader gibi bir uygulama gelecek.

- - - Eklendi - - -

Tarih yok şuan. Diğer geliştirici kendi uygulamasını yapıp yayınlayacak önce. Yani mağazaya Instagraph Uploader gibi bir uygulama gelecek.

Adam benden önce uygulamayı yayınlayıp piyasayı süpürme derdinde biraz.

- - - Eklendi - - -

Ondan geç kaldım ben. Adamı bekliyorum ben aslında yoksa uygulama hazır bana göndereceği 5 satır yazı yüzünden kaç gündür bekliyorum.
 
arslanla

arslanla

Üye
akın bekleyeceğine türkiye televizyonunu güncellesen hiç fena olmaz aslında...:)
 

theruhix

Üye
Tarih yok şuan. Diğer geliştirici kendi uygulamasını yapıp yayınlayacak önce. Yani mağazaya Instagraph Uploader gibi bir uygulama gelecek.

- - - Eklendi - - -



Adam benden önce uygulamayı yayınlayıp piyasayı süpürme derdinde biraz.

- - - Eklendi - - -

Ondan geç kaldım ben. Adamı bekliyorum ben aslında yoksa uygulama hazır bana göndereceği 5 satır yazı yüzünden kaç gündür bekliyorum.

kodu öğren hepiöiz senn uygulamanı alalım adam batsın :)
 


Üst Alt