4 numara en temizi.
Kardeş fazla uzunda sıkar yaHic.kesme derim
Kısa yap diyosunuz kısacası

bencede uzat kısa saç sana pek olmamış saçını sal yayılsın :dd

Ömer mi girdi o hesaba


evet tamamen doğal olmalıUzun bırak derken bu halde hiç düzelttirmeden büyüsün kendi halinde yani
begenmezsen düzeltirsin bukdar sorun etme sonra o saç beyaz olur
)
