Saçlarımı nasıl kestirmeliyim

Sponsorlu Bağlantılar

Haluk.

Haluk.

Üye
Uzat bence ugrasmana deger
 


Joker.

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
Ama her seferinde öyle kestiriyorum sıkıldım artık kendimi bildim bileli :D
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
4 numara en temizi.
 
yeauw

yeauw

Üye
bencede uzat kısa saç sana pek olmamış saçını sal yayılsın :DD
 
  • Beğen
Tepkiler: Haluk.
Haluk.

Haluk.

Üye
Hic.kesme derim
 
  • Beğen
Tepkiler: yeauw
achambo

achambo

Üye
böyle iyi:ehe

ben uzattım biraz da bakımı rahat değil çabuk dağılıyo sinir ediyo:D
 
doctorrr

doctorrr

Üye
Mohawk tarzı kestir kırmızıya boyattır. Rock on baby!
 
Haluk.

Haluk.

Üye
Benden sana tavsiye uzun birak. Ve tabi biraz ugras gerektiriyor fakat degecektir.
 
Haluk.

Haluk.

Üye
Yada sago gibi yap :ehe
 
Joker.

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
Uzun bırak derken bu halde hiç düzelttirmeden büyüsün kendi halinde yani
 
yeauw

yeauw

Üye
dostum kendinde söyledin hep kısaydı diye biraz değişiklik olur denemiş olursun olmazssa kesersin zor değil :DD
 
  • Beğen
Tepkiler: Haluk.
yeauw

yeauw

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Haluk.

Benzer Konular

MetQ7
Cevap
5
Görüntüleme
199
DarkredBlue61
Cevap
15
Görüntüleme
576
DarkredBlue61
0sıfırcı
Cevap
1
Görüntüleme
135
DarkredBlue61
Cevap
0
Görüntüleme
139


Üst Alt