Aktiflik Işığı

Sponsorlu Bağlantılar

Uhops

Uhops

Üye
Tek bu değilki mobil site için çok fazla istek var :)

- - - Eklendi - - -

Tek bu değilki mobil site için çok fazla istek var :)
 


HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
    Konu Sahibi
Bunu yapsınlarda :D
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye


Masa ustu surumunde reklamdan geçilmiyor ağa. El insaf biraz kaldırın reklamları yada sade bir tema yukleyin rica etsek. Kasım kasılıyor cep telefonu masa ustu gorunumunu acarken.

Komik gelecek ama pcde bile mobil light surum kullaniyorum. Şu reklam konusunda gerçekten bir çalışma istiyorum. (Gelir lazım ama bu kadar aşırı reklam sinir bozuyor)
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
    Konu Sahibi
Adblock kullan
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Forum mu bize hizmet edecek , yoksa biz mi foruma hizmet edeceğiz ? Kullanıcı istekleri için onu yap bunu yap demek bir çözüm değil forum sitelerinde. Biz önerimizi dostça yapalım. Adminlerden açıklama elbet gelir.
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
    Konu Sahibi
Dikkate alicaklarını sanmam listeye eklerler :D ben yardım etmeye çalıştım :)
 
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede
Uhops

Uhops

Üye
Forum ücretsiz bi kaynak lazım oda reklam. Ama reklardada hep tüy sorununa çözüm falan çıkıyor hoş olmuyor.
 
umitgul18

umitgul18

Üye
Reklamı google yolluyor site seçmiyor arkadaşlar.
 
Ozan

Ozan

Admin
Sitemiz, herhangi bir ayrıca mobil siteye veya mobil temaya ihtiyaç duymayacak sekilde yeniden düzenlenmektedir. Muhtemelen 1 ay sonunda, tüm degisikliklerden oldukça memnun kalacaksınız. Birçok sorun ve eksik oldugunun farkındayız ama tüm yapı kökten degiseceginden onlarla uğraşmıyoruz. Anlayısınız için tesekkurler
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
asigsasi

asigsasi

Üye
Sitemiz, herhangi bir ayrıca mobil siteye veya mobil temaya ihtiyaç duymayacak sekilde yeniden düzenlenmektedir. Muhtemelen 1 ay sonunda, tüm degisikliklerden oldukça memnun kalacaksınız. Birçok sorun ve eksik oldugunun farkındayız ama tüm yapı kökten degiseceginden onlarla uğraşmıyoruz. Anlayısınız için tesekkurler

inşallah m.maxicep.com gibi kullanışlı olmayan birşey çıkmaz ortaya :)
 
phasan

phasan

Üye


Masa ustu surumunde reklamdan geçilmiyor ağa. El insaf biraz kaldırın reklamları yada sade bir tema yukleyin rica etsek. Kasım kasılıyor cep telefonu masa ustu gorunumunu acarken.

Komik gelecek ama pcde bile mobil light surum kullaniyorum. Şu reklam konusunda gerçekten bir çalışma istiyorum. (Gelir lazım ama bu kadar aşırı reklam sinir bozuyor)

Yandex kullan ben onla gırınce reklamları pek açmıyor
 
Uhops

Uhops

Üye
Sitemiz, herhangi bir ayrıca mobil siteye veya mobil temaya ihtiyaç duymayacak sekilde yeniden düzenlenmektedir. Muhtemelen 1 ay sonunda, tüm degisikliklerden oldukça memnun kalacaksınız. Birçok sorun ve eksik oldugunun farkındayız ama tüm yapı kökten degiseceginden onlarla uğraşmıyoruz. Anlayısınız için tesekkurler

biz maxicep'i bu haliyle sevdik :good:
mobilden girenler için sayfa boyutu büyük olmaz inşallah. paket dayanmıyor :
 


Üst Alt