tamam dert değil olur o kadar bende kafiye olsun diye yazdım
Hadi adaş yaaa devam edelim biz rape açız![]()
edek tamam benden dıss çı falan olmaz
madem oyle neden bize kafa tuttun?Yazdığım alt tarafı kırtırık bi tekerleme
Bu kadarmi ? Bari netten sagonun sozlerinden yaz

aynen yaa netten bul biseyler onlari yaz hatta cezadan yazarsan süper olur![]()

Fuat yaz fuat![]()
aynen haa cezayla fuat hic sevmem hele sansar salvo dan nefret ederimaynen haa cezayla fuat hic sevmem hele sansar salvo dan nefret ederim

Hidra sagoya diss atsa nasıl olur![]()
Hidra vs Ceza?
hidrayı pek bilmiyorum ama ceza daha tecrubeli olmali
Pis şişko
yine birbirimize kaldk..
Devam edelimmi kendi aramızda?
yarin devam ederiz.
