.Haluk'la Aramızda Geçen dissleşme :D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haluk.

Haluk.

Üye
Devam edecekmisin zomboko?
 


Haluk.

Haluk.

Üye
Ben mobilim dua et bilgisayarda olsaydim korkdugun teksey küfür olmazdı :ehe saka yapiyoruz ha gercek degil gercekte hepimiz kardesiz :)
 
Sago.Kaf-Kef

Sago.Kaf-Kef

Üye
    Konu Sahibi
Hadi adaş yaaa devam edelim biz rape açız :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Haluk.
zombaka

zombaka

Üye
edek tamam benden dıss çı falan olmaz
 
zombaka

zombaka

Üye
Yazdığım alt tarafı kırtırık bi tekerleme
 
Haluk.

Haluk.

Üye
Hidra vs Ceza?
 
Haluk.

Haluk.

Üye
Pis şişko :ehe









 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt