Haxball takımı kuruyoruz !

Sponsorlu Bağlantılar

Haluk.

Haluk.

Üye
    Konu Sahibi
Haxball takımı kuruyoruz !
Evet beyler doluşun maxicep haxball takımı kurulacaktır. Ama adam bulması zor.Kendine güvenenler


Takımın ismi MaxiTeam
Gelmek için öncelikle maxicep.com a üye olmak zorunludur :)
ve acemiyim diyip gelmemek olmaz bi gelin deneyelim
 
  • Beğen
Tepkiler: codblackops2


ismail

ismail

Üye
olmaz dediğini olcak acemiyim ve 1000 pingim var :D
 
  • Beğen
Tepkiler: codblackops2
ismail

ismail

Üye
gelirdim evde olsamda köyde gidip gelio net. sinirden pcyi kırmak istemiyom :)
 
  • Beğen
Tepkiler: codblackops2
Haluk.

Haluk.

Üye
    Konu Sahibi
lütfen ya
 
  • Beğen
Tepkiler: codblackops2
.caner.

.caner.

Üye
Katılabilirmiyim ?
 
ismail

ismail

Üye
eve gidince gelcem Haluk :oke:

evet emre edge köyde 3g yok


- - - Eklendi - - -

:kıskıs:
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre ve codblackops2
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
bizde gelekmi :ehe ?
 
Haluk.

Haluk.

Üye
    Konu Sahibi
GElin tabi şuan 5 kişiyiz odanın linki
[/URL]


- - - Eklendi - - -

oda kapandı yeni oda kuruyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: codblackops2
codblackops2

codblackops2

Üye
:hmmm
 
Haluk.

Haluk.

Üye
    Konu Sahibi
Lig yarin basliyor
 
  • Beğen
Tepkiler: codblackops2
codblackops2

codblackops2

Üye
belli değil :hmmm
 
codblackops2

codblackops2

Üye
:hmmm:hmmm
 
Haluk.

Haluk.

Üye
    Konu Sahibi
İlk antrenman macini 7-0 kayabettik ama acemi kadroyla simdi prolari aldm
 
.caner.

.caner.

Üye
789 ping var goreyim dedim oynanmazki ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Haluk.


Üst Alt