6inch'lik Nokia phablet paneli ortaya çıktı

Sponsorlu Bağlantılar

papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
6inch'lik Nokia phablet paneli ortaya çıktı


Nokia'nın bu yıl icinde dev ekranlı tablet&telefon melezi bir phablet uretecegi dedikoduları bazı görsellerle desteklenmiş ve geçtigimiz gunlerde Nokia yetkililerinin yaptıkları açıklamalarla kesinlik kazanmıştı.

Burada en büyük soru bu melez telefonun ekran boyutunun ne kadar olacagıydı. 5.5" civari ekran buyuklugu beklenirken ortaya çıkan bu resim her şeyi netleştirdi. Evet resime gore yeni Lumia Phabletin ekran boyutu 6inch. Nokia'nın Çin'deki fabrikasında gizlice çekilen ve weibo uzerinden paylaşılan resime göre gerçekten dev ekranlı Lumia Phablet yakında aramızda olucak.
 


komando04

komando04

Üye
valla süper olur bu alınır teşekkürler abi
 
_RYUK_

_RYUK_

Üye
efsane ağır adımlar ile geliyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood
BrahimOkumus

BrahimOkumus

Üye
:tşk: Resimler hatalı galiba ?
 
kimbilir_01

kimbilir_01

Üye
ben 1020 alıcam kamera özelliği benim için çok önemli. bu arada gdr2+amber de kamera için iyileştirme vs olacakmı acaba :hmmm

haber için ayrıca teşekkürler abi, buda güzel bi cihaz olacak
:oke:
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Bugüne kadar tabletlere hiç hevesim yoktu.ama şim işler değişti:)
 

IVI-Elia

Üye
acaba yıl sonunda sadece bu mu gelecek.yoksa manyak Nokiya 4.7" veya 5" civarında Bi telefon daha gelebilir mi?
 
alical33

alical33

Üye
uygun fiyatlı ve güzel tasarımlı olursa almayı düşünürüm :D
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
İnşallah "iç donanımı" da dev gibi olur :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood
kimbilir_01

kimbilir_01

Üye
bu alet yarım kilo lur artık şöyle 4000 mah batarya falan ne bilem fullhd ekran snapdragon 800 2 gb ram 32,64,128 gb hafıza wp9 falan abboovvv ne hayal ama :ehe
 
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
görselde sorun var sanırım :hmmm
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
gorselde sorun yok ama buyurun bir tane daha ekleyelim. :)

 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ali abi bu konuda bir bilgin var mı? ya da duyum?

benim duydugum Eylul ayında 4.7" lik Lumia950 duyurulacak. 2200mAh batarya,snapdragon600,adreno320,2GB RAM,12 veya 16mp buyuk ihtimalle 12mp pureview kamera gibi ufak tefek bilgiler var
 

OğuzcanAbi

Üye
Android felan yuklenilecekse iyi olur
 

IVI-Elia

Üye


benim duydugum Eylul ayında 4.7" lik Lumia950 duyurulacak. 2200mAh batarya,snapdragon600,adreno320,2GB RAM,12 veya 16mp buyuk ihtimalle 12mp pureview kamera gibi ufak tefek bilgiler var



920
925
1020
950
1025


???? Adamlar çok seri çalışıyor....Ama bence iki model yerine 5.2"lik küçük çerçeveli bir model manyak gider.

Bekleyip göreceğiz ama kaynak sağlam mı? Gerçi sen ne zaman yanıldın ki :oke:
 
ÖEY

ÖEY

Üye
Of ya Ali Kemal n'aptın abi sen ya tam kendimi l920'yi sat l925 al Özgür diye telkin ediyordum şimdi bu 4.7" falan ben en iyisi Eylül-Ekim dönemini bir bekleyeyim bari :D
 


Üst Alt