opera mobilkullanıyorum gayet memnunum. Ama son zamalarda baya yavaşlamaya başladı. Opera mobil bir çok sayfayı rahatlıkla açabilirken (e hastane randevu, e okul ösym v.s) opera mini açamıyor. Operada mobilde hareketli simgeler, renk daha net ,yazılar geniş yer alıyor. opera mini tam tersi. Şu an için mini daha hızlı görünüyr.