Nokia 2013 2. çeyrek satış rakamlarını açıkladı

Sponsorlu Bağlantılar

papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Nokia 2013 2. çeyrek satış rakamlarını açıkladı
Nokia 2013 yılı mali rakamlarını açıkladı. Buna göre Nokia bir önceki çeyrege göre satışlarını %32 oranında arttırdı.

Bir önceki çeyrekte 5.6milyon Lumia cihazı satan firma beklentileri aşarak 7.4 milyon lumia cihaz satişi gerçekleştirdi. €5.69 Milyar ($7.4 billion) ciro yakalayan firma €115 milyon ($150 milyon) zararla çeyregi kapattı.

Küçük bir miktar zarar etmiş görünse de satışları %32 gibi buyuk bir oranda arttırması firmaya olan talebi gözler önüne sermiş ve bu talep firmanın da yüzünü güldürmüşe benziyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine-


messevim

messevim

Üye
nokia batıyor diyenleri görelim bir. En kısa zamanda bir lumia almayı düşünüyorum.
 
sebahattinART

sebahattinART

Üye
Lumia candır can :)
 
kursat99

kursat99

Üye
Kullanıyorum diye demiyorum ama bence bu artışta Lumia 520 nin büyük katkısı var. :oke:
 

skynet

Üye
Nokia gene 1 numara olacak..
 
PureFood

PureFood

Üye
Sene sonuna kadar daha da iyi olacak durumlar inşallah.
 
ÖEY

ÖEY

Üye
Az bir zararla kapatması kötü değil hatta iyiye işaret sayılabilir. Çünkü önceki çeyrek raporlarındaki zarar miktarları daha fazlaydı yanılmıyorsam. Sene sonunda sunulacak yeni cihazlarla son çeyreği karla kapatması yüksek ihtimal. Aferim Nokia, kızıyoruz falan ama doğru yolda olduğunu gösteriyor yavaş yavaş.:oke:
 

Lenneth

Üye
Dükkan hala zarar ediyor bakalim kar yapabilecek mi gelecekte :)
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Zararın neresinden dönersen kârdır .
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine-
Esendağlı

Esendağlı

Üye
yavaş yavaş toparlanma yolunda bende bir lumia alarak katkı sağlamak isterdim ama bende henüz tam toparlanamadım:)
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Gerçek diyorum mayıs ayında s3 aldım hoşuma gitmedi eşime verdim.şimdi bi telefon daha alırsam hanım beni nokia nın kapısına bırakır:)

:ehe geçmiş olsun umarım toparlanıp güzel bir telefon alırsın abi.
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine-
narnia16

narnia16

Üye
yavaş yavaş toparlanma yolunda bende bir lumia alarak katkı sağlamak isterdim ama bende henüz tam toparlanamadım:)

Gdr3 le beraber gelen yeni donanım desteklerinin ardından çıkan amiral gemisini alırsınız sizde.Hem o zamana kadar toparlanmış olursunuz :)
 
OozyStaw

OozyStaw

Üye
telefonun eksikleri giderildiğinde mağza geliştiği zaman IOS ve androidi sollar
 
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
nokianın eski günlerine az bir zaman kaldı inşallah bi terslik yapmassa inşallah yeniden lider olacak :yuru
 
alical33

alical33

Üye
150milyon dolar gibi küçük bir zararla mı :oha2:
 
OozyStaw

OozyStaw

Üye
değildir abi :D
 


Üst Alt