CABBAR Abi'nin İmzasındaki Subliminal Mesaj

Sponsorlu Bağlantılar

ismail

ismail

Üye
 


Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
Ben begenmisim laaağğnnn! :aha: :dansöz:
 
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR ve -Börteçine-
CABBAR

CABBAR

Üye
Ne haber İsmail :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine-
achambo

achambo

Üye
aykut abi yakıyosun:naughty:
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine- ve CABBAR
ismail

ismail

Üye
iyi be abi nolsun ya senden :)
 
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR
ismail

ismail

Üye
ben hiç girmiyom abi :utan

ama zaten ingilizcede kaldım biliyon
 
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR
CABBAR

CABBAR

Üye
ben hiç girmiyom abi :utan

ama zaten ingilizcede kaldım biliyon
Senin canın sağolsun İsmail'im ben zaman geçirmek için uğraşıyorum öyle. Olur da istediğin bişey olursa hiç çekinme söyle bi şekilde bulurum
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine-
achambo

achambo

Üye

Senin canın sağolsun İsmail'im ben zaman geçirmek için uğraşıyorum öyle. Olur da istediğin bişey olursa hiç çekinme söyle bi şekilde bulurum

benim zamanım yok nasıl oluyosa kalmıyo zaman bilgisayar bile 2 saat oynuyorum:ehe

hatim edicem 1 cüz gerideyim :D
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine- ve CABBAR
ismail

ismail

Üye

Senin canın sağolsun İsmail'im ben zaman geçirmek için uğraşıyorum öyle. Olur da istediğin bişey olursa hiç çekinme söyle bi şekilde bulurum
bölüme geçince tüyolar isterim abi ama en merak ettiğim şey staj işi


- - - Eklendi - - -


Senin canın sağolsun İsmail'im ben zaman geçirmek için uğraşıyorum öyle. Olur da istediğin bişey olursa hiç çekinme söyle bi şekilde bulurum
bölüme geçince tüyolar isterim abi ama en merak ettiğim şey staj işi
 
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR
CABBAR

CABBAR

Üye


benim zamanım yok nasıl oluyosa kalmıyo zaman bilgisayar bile 2 saat oynuyorum:ehe

hatim edicem 1 cüz gerideyim :D
Allah kabul etsin Semih :sukur:


- - - Eklendi - - -


bölüme geçince tüyolar isterim abi ama en merak ettiğim şey staj işi


- - - Eklendi - - -


bölüme geçince tüyolar isterim abi ama en merak ettiğim şey staj işi
Stajla ilgili zamanı gelince konuşuruz bakarsın ben o zamana işe girerim stajyerim olursun :kıskıs:
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine-
achambo

achambo

Üye
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine- ve CABBAR
ismail

ismail

Üye

Allah kabul etsin Semih :sukur:


- - - Eklendi - - -


Stajla ilgili zamanı gelince konuşuruz bakarsın ben o zamana işe girerim stajyerim olursun :kıskıs:
olur mu olur abi ama ben vodafone istiyom iletişim güzel mi :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR
CABBAR

CABBAR

Üye
olur mu olur abi ama ben vodafone istiyom iletişim güzel mi :hmmm
İletişim güzel tabi ki İsmail'im :tebessüm: İnşallah olur :tebessüm:


- - - Eklendi - - -

İsmail'im bakalım san değişik bir iş başvurusu örneği göstereyim :tebessüm:
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine-
ismail

ismail

Üye

İletişim güzel tabi ki İsmail'im :tebessüm: İnşallah olur :tebessüm:


- - - Eklendi - - -

İsmail'im bakalım san değişik bir iş başvurusu örneği göstereyim :tebessüm:
bakıyorum abi hemen :)


- - - Eklendi - - -

mükemmelmiş abi :kop2:
 
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR
achambo

achambo

Üye
abi ben böyle iş başvurusunda bulunsam ne olurdu acaba:D:D
 
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR ve -Börteçine-


Üst Alt