Samsung Note 2 Mİ Galaxy MEG 6.3 MÜ SİZCE ??

Sponsorlu Bağlantılar

uguro

uguro

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Note 2 Mİ Galaxy MEG 6.3 MÜ SİZCE ??
Merhabalar Bu Konuyu Bir arkadaşıma Yardımcı Olmak İçin Aştım Ve Tavsiyelerinizi Bekliyorum arkadaşlar ....


SAMSUNG NOTE 2 Mİ?

SAMSUNG GALAXY MEGA 3 MÜ ?

- - - Eklendi - - -

PARDON YANLIŞ YAZMIŞIM SANIRIM Samsung Galaxy Mega 6.3 i9200 vs NOTE 2 sİZCE HANGİSİ Neden ?
 


Akıncı

Akıncı

Üye
galaxy mega kullananlara sormak lazım
 

raket007

Üye
Note 2 tavisiyem ama root olmayınca biraz kötü oluyor ama root da yapmao yemiyor garanti var diyegider mider şimdi aşa iş
 
codblackops2

codblackops2

Üye
mega buyuk degilmi :hmmm ayrica 2 çekirdekli ve 1.5 gb rami var.
note2 tavsiye ederim
 

raket007

Üye
Meganın ekranında aşırıya kaçılmış taşıma konusinda sorun çekilebilir ama note 2 ideal ve bakarsan Meganın reklamı falan hiç yok
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Note 2
 
uguro

uguro

Üye
    Konu Sahibi
Tavsiye verenler için teşekkürler :hmmm

Mega 6.3 Kullanan varmı acaba?


Meganın ekranında aşırıya kaçılmış taşıma konusinda sorun çekilebilir ama note 2 ideal ve bakarsan Meganın reklamı falan hiç yok

Evet ekran konusunda bende katılıyorum :oke:
 

raket007

Üye
Arkadaşımda mega var bana hep değişelim diye teklif yapıyor bende note 2 var
 
ANIL

ANIL

Admin
S4'e benzeyen bir yapısı var tasarımını ben beğendim. Çift çekirdekli 1.7 GHz Cortex A15 tabanlı işlemci ve 1.5 GB RAM var. Mali-T604 grafik birimini kullanıyor.Telefonun avantajı HD ekran kullanmasıdır. Oyunlarda sorun yaratmayacaktır.
 

Krofessional

mega
 
fk555897

fk555897

Üye
Bemce Samsung Galaxy Note 2. S-Pen de var.
 
Penci Hoca

Penci Hoca

Üye
Büyük ekran seviyorsan Xperia Z Ultra :)
 
big.LITTLE

big.LITTLE

Üye
S-pen olmadıkça büyük ekranın bir esprisi yok bence.O yüzden kesinlikle Note 2 :oke:
 
Akıncı

Akıncı

Üye
s4 benzeyebilir ama note2
 

Krofessional

kalemi ne için kullanırsın ki
 

MaxipmaN

Üye
note2 alır geçerim
 
DalvikCache

DalvikCache

Üye
note 2 tabiki
 
Invoke

Invoke

Üye
Hiç karşılaştırılacak seviyede değiller. Note2 direk.
 
ZaZuM

ZaZuM

Üye
eğer telefonu cebinde günlük kullanım için kullanacaksan note 2 (ki bence çok büyük) yok yanımda çanta ile taşırım diyorsan mega al 6.3 inç büyük bi rakam hani kışın mont kaban cebine sığar da yazın nereye koyacan
 


Üst Alt