Bayramdan sonra telefon alacağım

Sponsorlu Bağlantılar



DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Bence gayet tatmin edici .
Dur ekleyeyim konuya kendi çektiğim resimlerden bir kaç tane ...
 
  • Beğen
Tepkiler: Mad EagLe
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Kardeşim kötü cihaz olsa ben kullanmam . :D
Telefon konusunda oldukça hassas bir insanım . Onu da söyleyeyim ...:ehe
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: Mad EagLe
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
    Konu Sahibi
Bilmemmi abi :D sağol bu arada :good:
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Bundan sonra ki cihazım , htc one olsun isterim fakat o zamana kadar daha iyisi çıkar gibi görünüyor . :)
İphone hariç bütün cihazları alırım , takıntım yok .:)
Nexus 4 ü yaklaşık 4 aya yakındır kullanıyorum . Her anlamıyla süper bir cihaz diyebilirim gönül rahatlığıyla .
Sanırım piyasası 1400 tl ...
 
  • Beğen
Tepkiler: Mad EagLe
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
    Konu Sahibi
Bundan sonra ki cihazım , htc one olsun isterim fakat o zamana kadar daha iyisi çıkar gibi görünüyor . :)
İphone hariç bütün cihazları alırım , takıntım yok .:)
Nexus 4 ü yaklaşık 4 aya yakındır kullanıyorum . Her anlamıyla süper bir cihaz diyebilirim gönül rahatlığıyla .
Sanırım piyasası 1400 tl ...
yok be abi naptın 1200 falan :) Htc one benimde hoşumda gidiyor minisi ne durumda olur bilmiyorum s4 minide hoşuma gitmiyor değil :)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Nexus 4 ü 1200 e bulamazsin mümkün değil .:)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Git sor ellerinde yoktur .:)
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Ali ramazan boyunca tüm timlerde nexus 4 1199 TL oldu :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Mad EagLe
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Bana miymis bu tim lerin kasti ...?
Zaten oldum olasi sevmem su tim leri ...
 
  • Beğen
Tepkiler: Mad EagLe
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Nexus 4 candir be abi .:D
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
Evet abilerim kardeşlerim değerli dostlarım kısmetse bayramdan sonra telefon alacağım. Bugüne kadar hep araştırarak aldım ve bütçeme ve ihtiyacıma göre telefon aldım sıkıntı yaşamadım. İlk defa nokia dışında bir cihaz alacağım bu yüzden belki tedirginimdir. Yıllardır efsane symbian kullanıyorum. En son c6–01 aldım pişman olmadım iyi idare etti ama malum symbian uzatmaları oynamakta. Wp hoşuma gidiyor ancak şuan gelişimini tam olarak tamamlamadığından bir sonraki cihazımda wp düşünürüm. İos ise pek bana göre değil sınırlanmayı pek sevmem sürekli kurcalarım çünkü birşeylerini. Nokiayı bitirdik artık androidi keşfedeyim diyorum. Neyse fazla uzattım kriterlerime geçeyim :)

Bütçem biraz sıkıntılı yani bana 600–700 dediler bende öğrenci kredim var 280 tl 300 de onu eklerim almışken iyi birşey alırım dedim tamam dediler. Ve bildikleri tek telefon s3, s3 alırım dedim olur dediler 1000 liraya falan bulurum o zaman gelince dedim onayladılar. Fakat tam olarak içime sinmiyor yani şöyle ram sorunu var kasa pek sağlam değil bu yüzden. Note 2 uygun fakat o kadar büyük olması düşündürüyor dahada kötüsü bütçemi aşıyor. Yani şöyle 1000–1100 arası birşey düşünüyorum en uygun ne olur. Güncelleme konusunda sıkıntı yaşatmayacak. Yardımcı olursanız sevinirim zaman var henüz bir kampanya falan yakalarım diye düşünüyorum :)
bütçeyi biraz daha zorla veya bir iki ay daha bekle xperia sp al derim hem batarya derdin olmaz hem android kısacası woooww baby
 
  • Beğen
Tepkiler: Mad EagLe
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
    Konu Sahibi
bütçeyi biraz daha zorla veya bir iki ay daha bekle xperia sp al derim hem batarya derdin olmaz hem android kısacası woooww baby

baktım spye batarya konusunda gerçekten muhteşem 2370 mah. Ledler falan herşey çok hoş ama ekran ve kamerasından herkes şikayetçi o yüzden ısınamadım pek onun dışında işlemci ve gpu bakımından iyi ama ram yine düşük :hmmm
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
S^3 ten iyidir ama :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Mad EagLe


Üst Alt