Nokia C6-01'den Lumia520'ye Geçiş

Sponsorlu Bağlantılar

Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
Hayırlı olsun. :d
 
  • Beğen
Tepkiler: iyavuzoz


Dilaver Kaplan

Dilaver Kaplan

Üye
NOKIA c3ten NL820YE:):):):)

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 

Dtn

Üye


modem yok vınn kullanıyorum :ah


- - - Eklendi - - -

mobil veri açık kalmış 3 TL gitti şimdi net paketi de yapamıyorum en uygunu 250 mb

sizce yeter mi :D

şimdi telefon da yeni olunca 500 yetmez uygulamalara :) Connectify`ı bilgisayarına kurarak vınnlı pcyi wifi modem olarak kullanabilirsin :) kablolu kullanırken öyle yapıyordum ben :oke:
 
iyavuzoz

iyavuzoz

Üye
    Konu Sahibi
şimdi telefon da yeni olunca 500 yetmez uygulamalara :) Connectify`ı bilgisayarına kurarak vınnlı pcyi wifi modem olarak kullanabilirsin :) kablolu kullanırken öyle yapıyordum ben :oke:

masaustunde oluyor mu?
 

Dtn

Üye
wifi adaptörün varsa olur :oke:
 

Dtn

Üye
peki sen bilirsin :D ama ilerde yetmez de fazlası lazım olursa harici adaptörle falan halledersin, aklında bulunsun :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: iyavuzoz

bayon

Üye
bende n8 kullanıcısı olarak birşey sormak istiyorum geçtiğine dair pişmanlık varmı mesela android olsa daha iyi olurdu felan diyo musun ?
 
  • Beğen
Tepkiler: iyavuzoz
iyavuzoz

iyavuzoz

Üye
    Konu Sahibi
bende n8 kullanıcısı olarak birşey sormak istiyorum geçtiğine dair pişmanlık varmı mesela android olsa daha iyi olurdu felan diyo musun ?

yo hayır android pek sevmiyorum zaten :D herkesin elinde var

sadece uygulama sıkıntısı var biraz fakat zamanla düzeleceğini umut ediyorum diğer her şeyden memnunum
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
bende n8 kullanıcısı olarak birşey sormak istiyorum geçtiğine dair pişmanlık varmı mesela android olsa daha iyi olurdu felan diyo musun ?

Kesinlikle "HAYIR". Zamanla şişen donan , geçişlerde kasılan android işletim sistemini aramıyorum çünkü wp8 stabil ve yağ gibi akıyor resmen (30 oyun+ bir o kadarda uygulama var.Bir kere takıl bir kere don be arkadaş. Bana inat ediyor. Sistemin eksiklikleri var ve şahsen bu haliyle alıştım be aramıyorum bile).
 

bayon

Üye
ya bende alacam da pişman olmaktan korkuyorum o yüzden cesaret edemiyorum :) onun için sormuştum teşekkür ediyorum
 


Üst Alt