ruyamda wp8.1 güncellemesini gördüm!

Sponsorlu Bağlantılar

BelaMonte

BelaMonte

Üye
    Konu Sahibi
ruyamda wp8.1 güncellemesini gördüm!
Beyler hemen bu sabah rüyamda telefonu 8.1 e güncelliyordum. Öncelikle bir şey fark etmemişti sonra yukarıdan dedim acaba bildirim çubuğu geldi mi diye indirmeyi denedim indi :D altta wifi Bluetooth filan vardı yukarıda bildirimler vardı. Batarya gösteren yer % lik olarak göstermiyordu ama boyutu büyümüştü. Sonra bir şey dikkatimi çekti kilit ekranı zaman aşımı ayarlarında en az 20 Sn ye eklenmişti. Ama en kötüsü de az önce kalktım aldım elime telefonu :( her şey aynı..

Bu Konu Mobil Sürümden Açıldı
 


Beşiktaşlı24

Beşiktaşlı24

Üye
ancak rüyanda görürsün :d:
 
Matthe

Matthe

Üye
Güncelleme bekleye bekleye psikolojiniz bozulmuş :ehe
 
marist

marist

Üye
:ehe
 
Shorty Meeks

Shorty Meeks

Üye
abi siz kafayı çok boş şeylerle bozdunuz.
 
nokia_belle

nokia_belle

Üye
Sonra bir uyandın,yatakta hafif ıslaklık
 
Jomolocco

Jomolocco

Üye
millet kizlar gorur bizimkisi 8.1 :D
 

MaxipmaN

Üye
zamanında belle beklerdik şimdi wp bekliyoruz nokia bildiğimiz tipik nokia olarak kaldı
 
iyavuzoz

iyavuzoz

Üye
teknoloji aşkı başka tabi :d:
 
tapatalk

tapatalk

Üye
ben en son barbarayı gördüm valla
 
Baranbaris

Baranbaris

Üye
Bende eskiden iPhone askiyla geceleri iPhonum olurdu ruyada sonra sahip olup az oynayinca poff uyanirsin :banghead:
 

evensan

Üye
:ehe

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 

Silinen Üye 2313801

Kapalı Hesap
bu fazla olmuş :)
 
NEXUS

NEXUS

Üye
:rica:
 
BelaMonte

BelaMonte

Üye
    Konu Sahibi
O değil de rüyamın çoğu tutmuş :ehe
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
:gun1:
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
:gun1:
 

Benzer Konular



Üst Alt