gene discoverykardeş bencede bu arkadaşlar haklı e72 kullanılmaz artık ama illa para koyamam telefonsuz da duramam diyosan 450 tl e72 için çok git 2.el bi c7 falan bulursun telefoncularda
![]()
yeni telefon almak istiyorum fiyat sınırı 450tl olsun yoksa kışa kadar bekleyip e72 mi almalıyım?
Genera Mobile Discovery al bence kardeşim. Youtubeden videolarına bakabilirsin, çok satacağı için büyük ihtimal aksesuar desteğide olur baya.
oyunla pek aram yok bazen oynarım internette dolaşmak yetiyor bana bide qwerty klavye tabi

General Mobile Discovery..
