yeni telefon alacağım yardım lütfen

Sponsorlu Bağlantılar

wweraw2012

Üye
    Konu Sahibi
yeni telefon alacağım yardım lütfen
yeni telefon almak istiyorum fiyat sınırı 450tl olsun yoksa kışa kadar bekleyip e72 mi almalıyım?
 


istisna97

istisna97

Üye
Biraz daha koy general mobile discovery al
 
Kerim.

Kerim.

Üye
E72yi napcan gec onu.150ekle gm disc. al
 
LimePie

LimePie

Üye
yaw e72 kaldımı arkadaşların dediği gibi gm discovery al kafan rahat olsun symbiana girme bence
 

Berk E.

Üye
Kesinlikle para ekleyip Discovery al eğer para ekleyemezsen biraz bekle gerekirse telefonsuz dolaş cidden güzel telefon
 
Invoke

Invoke

Üye
Aynen 150daha koyup, gm alın. Yoksa biriktirin, bekleyin, yine gm disc alın.
 
HAM ZA

HAM ZA

Üye
gene discovery :D kardeş bencede bu arkadaşlar haklı e72 kullanılmaz artık ama illa para koyamam telefonsuz da duramam diyosan 450 tl e72 için çok git 2.el bi c7 falan bulursun telefoncularda :oke:
 

by-pegasus

Üye
gene discovery :D kardeş bencede bu arkadaşlar haklı e72 kullanılmaz artık ama illa para koyamam telefonsuz da duramam diyosan 450 tl e72 için çok git 2.el bi c7 falan bulursun telefoncularda :oke:

symbian işi bozdu artık
 
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
Bence 450tlnin 150tl daha kat lunia 520 al
 
seyamkk

seyamkk

Üye
200 daha koy git Samsung Galaxy Win Al
 
Hasand.

Hasand.

Üye
nokıa n900 al super telefon hem tablet hem telefon rahatlıkla androıd kurbılırsın ama bir telefoncularda bulmak zor ararsan bulursun SECİM :oke:senin
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
herkes üstüne 150TL 200TL koy demiş de bakalım arkadaşımızın öyle bir imkanı var mı? Belki limitlerini zorlayarak o rakama çıkabildi. Belki Lumia520 veya gm discovery onun ihtiyacı olmayan özellikler içeriyor. Neden ihtiyacı olmayan özellikler için daha fazla ödesin.

İhtiyacınız olmayan özelliklerdeki cihazlar fazla para odemekden başka bir sonuç doğurmaz. İhtiyaçlarınızı belirtirseniz onlara göre en uygun ve kaliteli tercih için daha kolay yardım alabilirsiniz.
 
SkyLaBTR

SkyLaBTR

Üye
Boşver e72 yi sen... Başka telefonlara bak...
 
achambo

achambo

Üye
e72 yerine 2. el 701 e fln bakabilirsin
 

MaxipmaN

Üye
ikinci el 701 olabilir ama devri bitti önemli değilse al e72den kat kat iyidir
 
foreverthe

foreverthe

Üye
Genera Mobile Discovery al bence kardeşim. Youtubeden videolarına bakabilirsin, çok satacağı için büyük ihtimal aksesuar desteğide olur baya.
 

wweraw2012

Üye
    Konu Sahibi
oyunla pek aram yok bazen oynarım internette dolaşmak yetiyor bana bide qwerty klavye tabi
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
oyunla pek aram yok bazen oynarım internette dolaşmak yetiyor bana bide qwerty klavye tabi

Blackberry Porsche Design bile alsan en sonunda tuşlu telefondan sıkılırsın :good:
Lumia 620 diyorum madem oyun oynamıyorsun. Ama illa ki oynamak istersin yeni telefon alacaksın sonuçta :naughty: General Mobile Discovery..
 

Benzer Konular

Cevap
16
Görüntüleme
864
DarkredBlue61
0sıfırcı
Telefon Tavsiyesi Samsung
Cevap
36
Görüntüleme
907
0sıfırcı
Cevap
7
Görüntüleme
586


Üst Alt