arkadaşlar cihaza bakamaya gittim çizik yok yazmıştı ya ilana

sağ alt köşesinde sıyrık var arka kapak filan çizik
sana kolay gelsin abicim deyip cihazı almadım iyi yapmışım demi
benim cihaz alma işi ertelendi zaten yarın memlekete gidecem 2 hafta filan gelemem nese hayırlısı.
- - - Eklendi - - -
arkadaşlar hepinize teşekkürler aynı fiyata başka bi cihaz aldım 7 aylık beyaz ciziksiz