Note 2 alacağim acil bi bakarmsiniz

Sponsorlu Bağlantılar

pompateknisyeni

Üye
    Konu Sahibi
Note 2 alacağim acil bi bakarmsiniz
daha öncede konu açmıştım note 2 alayım mı diye şimdi bi tane cihaz buldum note 2 1050 tl genpa garantili çiziksiz titanyum gri ful kutulu kılıf hediyeli vs. sizce bu fiyata bu cihaz alınır mı acil cevaplarsanız sevinirim
 


Akıncı

Akıncı

Üye
bir siteden mi alıyorsunuz
 

Berk E.

Üye
2.el 1050 TL iyi fiyat :oke:
 

pompateknisyeni

Üye
    Konu Sahibi
evet abicim sahibindenden alacam yarın görüşecem adamla elden almayı düşünüyorum
 

umutbabaaa

Üye
sıfırı 1400tl ye düşmüşken
950 ye düşürebilirsen faydadır
 
Akıncı

Akıncı

Üye
temizse iyi biraz daha indirmeye çalış
 

pompateknisyeni

Üye
    Konu Sahibi
adam nuh diyo peygamber demiyo mesaj attım da bide telden arayacam yarın işte indirmeye çalışacam fiayatı tabiki
 
Akıncı

Akıncı

Üye
o zaman iyi olur
 

pompateknisyeni

Üye
    Konu Sahibi
ama adam inmesede alayım dimi teli çünkü pazar günü memlekete gidecez bidaha 1 sonra filan anca gelirim
 

pompateknisyeni

Üye
    Konu Sahibi
buluştuğumuz yerde baya bi incelemeyi düşünüyorum zaten bide benimle birlite mahalleden bi abimiz var onunla gidecem o daha iyi anlıyo

- - - Eklendi - - -

çok dikkatli inceleyecem
 
Akıncı

Akıncı

Üye
hayırlı olsun şimdikten
 

MaxipmaN

Üye
yanında birinde götür dikkatıinden birşey kaçmasın
 
LimePie

LimePie

Üye
telefonu iyice incele kusuru olmasın yoksa çok çekersin :oke:
 
Invoke

Invoke

Üye
evet abicim sahibindenden alacam yarın görüşecem adamla elden almayı düşünüyorum

Aynen, git bak, yamuk olmasın da ne kadar anlayacan ki mesela bir yerinde sorun vaR? :/


- - - Eklendi - - -

buluştuğumuz yerde baya bi incelemeyi düşünüyorum zaten bide benimle birlite mahalleden bi abimiz var onunla gidecem o daha iyi anlıyo

- - - Eklendi - - -

çok dikkatli inceleyecem

İyi madem... :)
 
Ramatata

Ramatata

Üye
WiFi vs kontrol et bi ara bakalım ses net mi müzik çal çizirti vs varmı imei kontrol et bunlar önemli olanlar
 

pompateknisyeni

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar cihaza bakamaya gittim çizik yok yazmıştı ya ilana :D sağ alt köşesinde sıyrık var arka kapak filan çizik
sana kolay gelsin abicim deyip cihazı almadım iyi yapmışım demi
benim cihaz alma işi ertelendi zaten yarın memlekete gidecem 2 hafta filan gelemem nese hayırlısı.

- - - Eklendi - - -

arkadaşlar hepinize teşekkürler aynı fiyata başka bi cihaz aldım 7 aylık beyaz ciziksiz
 
fk555897

fk555897

Üye
Telefonun etrafına da iyi bak. Berhangi bir sorun olmasın.
 
enterneoll

enterneoll

Üye
çizik varmı kontrol et yeter bide faturasına bak o kadar ne kadara alınmış diye kontrol et
 


Üst Alt