Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
sizce hangi ekran kartı ?
Sponsorlu Bağlantılar
umutbabaaa
Üye
gt645m daha faydalı olucaktır
İntel core i5 + gt645m iyi olur.(fena olmaz)
ben bu 700 serisinden anlamıyorum ama 710=610m 730=630m diye düşünüyorum. Ekran kartı güzel laptop istiyorsan pcdepo.com dan gt645m li lenovolara bak derim. Fiyatıda çok iyi.
restmod
Üye
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bu laptopa bakabilirsin su an goldda kampanya var 1400 e cok iyi bence i5 islemci+645m ekran karti var tek kotu yani bataryasi biraz zayif ve birlesik kasayla ama genede 1400e cok iyi
ArifYılmaz42
Üye
Konu Sahibi
birleşik kasa derken ne kötü yanı var bu birleşik kasanın biraz açarmısın ?
restmod
Üye
Batarya kasayla birlesik cikartilamiyor ve bataryasi fazla guclu degil onun disinda ozellikleri cok iyi
KinG CrazY
Üye
ben z500 (alalı 3 gün oldu )kullanıyorum tavsiye ederim çünkü orta segmentteki en iyi ekran kartına sahip ve z580 gibi ısınma yapmıyor örnek olarak pes 2013 de high ayarlarda sıfır kasma ile oynuyorum daha ne olsun ama dersenki ben profesyonel oyuncuyum ben yeni oyunları orta ve düşük ayarlarda oynamak istemiyorum dersen msı ge60 tavsiyemdir