Invoke
Üye
Hacılar, bir bakın bana 
Windowsu mundar ettim, artık sistem geri yükleme de fayda etmiyor, cd takıp "onar" diyeceksin anca açılacak, neyse açılmasın zaten. Ubuntudayım şuan, belki sonra farklı bir linux kurarım.
Windowsu sistemden silmek istiyorum. Easybcd ile mi sileceğim? Linux siler gibi? Dosyalarımı da D'ye atıyım diyorum. Bir sorun olacağını düşünmüyorum, sizce herhangi bir sorun olur mu?
- - - Eklendi - - -
Bir de ubuntuda, firefoxta eksik eklenti var diyor. Kur diyorum yarım saat arıyor da arıyor, bir şey bulup kurduğu yok. Ne olacak bu böyle
- - - Eklendi - - -
Bir de kurulumdan daha çok nasıl ince ayar yaparız, siz nasıl kurcalıyorsunuz ufaktan ufaktan anlatırsanız boş vaktinizde sevinirim, ya da bana faydalı bir link verebilirsiniz, burdan ya da pmden =)
Terminal ile ne gibi şeyler yapılıyor bunu da merak ediyorum? Ubuntuda Oturum açılışındaki resmi değiştirebiliyor muyum?
Teşekkürler... =)

Windowsu mundar ettim, artık sistem geri yükleme de fayda etmiyor, cd takıp "onar" diyeceksin anca açılacak, neyse açılmasın zaten. Ubuntudayım şuan, belki sonra farklı bir linux kurarım.
Windowsu sistemden silmek istiyorum. Easybcd ile mi sileceğim? Linux siler gibi? Dosyalarımı da D'ye atıyım diyorum. Bir sorun olacağını düşünmüyorum, sizce herhangi bir sorun olur mu?
- - - Eklendi - - -
Bir de ubuntuda, firefoxta eksik eklenti var diyor. Kur diyorum yarım saat arıyor da arıyor, bir şey bulup kurduğu yok. Ne olacak bu böyle

- - - Eklendi - - -
Bir de kurulumdan daha çok nasıl ince ayar yaparız, siz nasıl kurcalıyorsunuz ufaktan ufaktan anlatırsanız boş vaktinizde sevinirim, ya da bana faydalı bir link verebilirsiniz, burdan ya da pmden =)
Terminal ile ne gibi şeyler yapılıyor bunu da merak ediyorum? Ubuntuda Oturum açılışındaki resmi değiştirebiliyor muyum?
Teşekkürler... =)
ordan seçebilirsin sorun olmaz



