700 tlye kadar telefon önerirmisiniz

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
TayfurBeyy

TayfurBeyy

Üye
    Konu Sahibi
700 tlye kadar telefon önerirmisiniz
kafamda ace 2yi belirledim ama sizin tavsiyeleriniz benim için önemli android işletim sistemli olmasını istiyorum ace 2 yede ağustosta güncelleme gelicekmiş 1-2 haftaya kadar telefonu alıcam öneride bulunursanız sevinirim tavsiye ediceğiniz telefonlarıda incelerim.(istediğim özellikler internette hızlı olsun arada can sıkıntısına 1-2 oyun ve bi kaç uygulamayı da açması yeterli şarzıda en az 1 gün)
 


SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
Gm discovery :oke:
 
SheFy

SheFy

Üye
Discovery :D
 
smh60

smh60

Üye
S3 MİNİ şarj hariç
 
HAM ZA

HAM ZA

Üye
sony xperia u da güzel ama hafıza artırılamıyor .s
 
06kubilay06

06kubilay06

Üye
biraz macera arıyorsan general mobile discovery onerırım :D ama tek hatlı kullandıgın surece 10 numara bir telefon
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Disc...
 
TayfurBeyy

TayfurBeyy

Üye
    Konu Sahibi
biraz macera arıyorsan general mobile discovery onerırım :D ama tek hatlı kullandıgın surece 10 numara bir telefon
macera aramıyorum hocam o yüzden bildiğim cihazdan ve markadan farklı almayı düşünmüyorum :)
 
-Hokage-

-Hokage-

Üye
Bende GM Discovery düşünüyorum ama hat sorunu mu ne çıkıyormuş o yüzden biraz hevesim kırıldı. Şimdi bekliyorum bu önmzdeki ayın 7 sinde gelecek seride aynı sorun devar mediyor mu yoksa sorunu halletmişler mi yeni cihazlarda.Sorunu halledilmiş olarak çıkarsa anında almıyı planlıyorum ama bakacaz işte. Eğer sorun devam ediyorsa ya 701 ya da N8 akarrr... :D
 
06kubilay06

06kubilay06

Üye
Bende GM Discovery düşünüyorum ama hat sorunu mu ne çıkıyormuş o yüzden biraz hevesim kırıldı. Şimdi bekliyorum bu önmzdeki ayın 7 sinde gelecek seride aynı sorun devar mediyor mu yoksa sorunu halletmişler mi yeni cihazlarda.Sorunu halledilmiş olarak çıkarsa anında almıyı planlıyorum ama bakacaz işte. Eğer sorun devam ediyorsa ya 701 ya da N8 akarrr... :D
701 ya da n8 akar demişsin yanı tek hatlı telefonlar gm discovery tek hatla hiç bir sıkıntısı yokmuş incelemelerde söylüyolar 2.hatta oluşan sıkıntı ise güç performansından kaynaklanıyo yani güç tasarufunda çalıştırıldıgında 3g eğer koparsa tekrar bağlanmıyo ama hem 2 hat hemde 3g istiyosan güç performansında çalıştırmıcan
 
maskedboy

maskedboy

Üye
bu zamanda bence nokia alınmaz lumia serisi hariç tabikide fakat eski telefonları bile bence biraz pahalı satıyorlar uzun lafın kısası gm discovery forever :D
 
istisna97

istisna97

Üye
79 tl daha koy sıfır s3 mini al
 
maskedboy

maskedboy

Üye
arkadaşlar tek hatla sıkıntısı yok hem bu arada gold,darty,hepsi burada mağazalarına aynı anda giriyor belki 2.part üretimdir yani bazı sorunlarının düzeltilip telefonun daha güncel bir şekilde piyasa sürüyor olabilirler
 
06kubilay06

06kubilay06

Üye
arkadaşlar tek hatla sıkıntısı yok hem bu arada gold,darty,hepsi burada mağazalarına aynı anda giriyor belki 2.part üretimdir yani bazı sorunlarının düzeltilip telefonun daha güncel bir şekilde piyasa sürüyor olabilirler
duyduğuma göre yeni parti tek hatlı gelcek diyorlar forumda 3-4 kişiden öyle duymuştum bende bugun bulunduğum semtteki telpa yetkililerine sordum aslı astarı varmıdır dedim 4 tanesinden 2 si bu modeli duymamış :D diğerleride biri evet tek hatlı olucak dedı diğeride çift hatlı dedi :D bekleyelim görelim Şafak 13 Gün
 
mhmtkrtp

mhmtkrtp

Üye
samsung galaxy s advance jelly been güncellemesi de var ve dediğin fiyat civarı.
 
LimePie

LimePie

Üye
gm discovery tabiki :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt