iyavuzoz
Üye
Aynen la bende de numarası yok. Tamam.![]()
ben de galiba var numaran gurup şurup diye bi oda kurmuşunuz
ordan vzr galba bilm.yom olabilirne zaman yapacağını söylerseniz net olan biyere gideyim

Aynen la bende de numarası yok. Tamam.![]()
ordan vzr galba bilm.yom olabilir
işlesin para var huzur var![]()

:ağızburun:
AHAHAHAHAHAHAHAHAH

numaram Ahmet Dede'de var ban çekersem ondan alın 
sanki bişey farketcek ban çekince
1 hafta ban çekebilirim sorumluluk sınavları var şimdilik logoutnumaram Ahmet Dede'de var ban çekersem ondan alın
![]()

Senin şu avatarlarına hastayım yaviz![]()

sanki bişey farketcek ban çekince![]()
ama 1 dersi kesin vermem lazım ya 3 tane var 2 taneye düşürmem lazım 
olur heralde
O da doğru yaama 1 dersi kesin vermem lazım ya 3 tane var 2 taneye düşürmem lazım
![]()
olur heralde

çalış bakalım
Galiba![]()
ben de galiba var numaran gurup şurup diye bi oda kurmuşunuzordan vzr galba bilm.yom olabilir
ne zaman yapacağını söylerseniz net olan biyere gideyim![]()

Kapatıım çoğu çıkınca.
O grubu kapattı Yaşar. : D Sen de mi o gruptaydın?![]()
O grubu kapattı Yaşar. : D Sen de mi o gruptaydın?![]()
-Oğuzhan katılırım dedi
-Enes abi tekrar yükler banane
Var mı başka?Aykut abide gelir
Battalla Kerimde gelir büyük ihtimalle![]()

iyi iyi toplıycaz 1 haftaya baya kişi![]()

