Maxicep Whatsapp Grup Sohbeti

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
OPC

OPC

Üye
Naptınız la beni bi gruba almışsınız enes abi aykut abi sen falan varsın başkaları daha var mert ilgilen biraz :D
 


-efşan

-efşan

Üye
O gün müsait olursam ben de katılabilirim galiba. :hmmm
 
Legendary.

Legendary.

Üye
    Konu Sahibi
deneme için aldım onu :eller:

Gün belirleyip yapıcaz güzel bişey karışmayın bende :sirit:


- - - Eklendi - - -

O gün müsait olursam ben de katılabilirim galiba. :hmmm

Güzel olur abi :tebessüm:

Numaranı özelden verir misin? Kaydedeyim senide :oke:


- - - Eklendi - - -

Arkadaşlar büyük ihtimalle pazartesi akşam üstü ya da salı akşam üzeri olur :hmmm sınavım var çünkü kesin birşey ayarlarız :)
 
Enes

Enes

Üye
bu gün yazmışsınız ama banka işlemleri trafik sigortası kasko işi uleee öldüm :D
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
Benide alın :d:
 
CABBAR

CABBAR

Üye
Katılmak isteyenler numaraları pm yolu ile Mert'e ulaştırın arada böyle sohbetler ederiz. :tebessüm:
 
Legendary.

Legendary.

Üye
    Konu Sahibi
Güzel olucak inşallah abi :tebessüm:
 
Akıncı

Akıncı

Üye
internetim bitti somuru:
 
-efşan

-efşan

Üye
Yalnız ben hiç Whatsapp kullanmadım.
Hâlâ da kullanmıyorum. :ehe
 
Legendary.

Legendary.

Üye
    Konu Sahibi
Pazartesi ya da salı akşamı yaparız 20.00 gibi :hmmm netleştiricez hep beraber :D

Abi kolay ya internet paketin olsun telefonda yeter :D
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
Gonderdim numarayi tremert e
 
Legendary.

Legendary.

Üye
    Konu Sahibi
Ne yapıcağımı kimse bilmiyor :eller:

- - - Eklendi - - -

isim neydi kardeşim kaydedicem?
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
Serhan :)
 
Legendary.

Legendary.

Üye
    Konu Sahibi
Beyler isimlerinizin yanına nicklerinizi yazıyorum parantez içinde :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxiHan
MaxiHan

MaxiHan

Üye
Grup ne zaman kurulacak yav :D
 
Legendary.

Legendary.

Üye
    Konu Sahibi
Pazartesi ya da salı saat 20:00 gibi kurmadan yarım saat-bir saat önce yazarım buraya :oke:
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
Tamamdir bekliyorum :)
 
TheCower

TheCower

Üye
Ben de gelem mi? Beni de alın aranıza :rolleyes:
 
Legendary.

Legendary.

Üye
    Konu Sahibi
İstiyorsan gel neden olmasın? :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt