Sony XPERİA S BATARYA SORUNU ACİL YARDIM

Sponsorlu Bağlantılar

melih0358

melih0358

Üye
    Konu Sahibi
Sony XPERİA S BATARYA SORUNU ACİL YARDIM
Telefonumu alalı 1.5 ay ekran % 15te internet 3G falan hersey kapalı 1 saatte beklemede bile % 5 sarj gidiyor wifi acık face girdiğimde 1 saatte% 30 -40 arası batarya gidiyor geceden sabaha kadar % 20 % 30 sarj gidiyor bi sıkıntı falanmı var acaba bi acıklık verebilirmisiniz konuya
 


Invoke

Invoke

Üye
Geceden sabaha kadar beklemede hiç kullanılmıyor ve %30 şarj gitmesi anormal tabi, son gelen jelly bean güncellemesini yükleyin, bir de öyle deneyin.
 
melih0358

melih0358

Üye
    Konu Sahibi
yükledim yinede bi değisme yok gercekten telefondan cok soğudum acıkcası sizde aynı telefonumu kullanıuyorsunuz
 
Invoke

Invoke

Üye
Yok ben de Ray var.
Staminia modu aktif edin?


- - - Eklendi - - -

Derin uykuya geçmesi lazım gece %30 şarj gitmemesi lazım :/


- - - Eklendi - - -

Ayarlardan uyku zamanını düşürün. ekran ışığını kısın.. Acaba nerden aldınız bataryanız da problem olmasın?
 
melih0358

melih0358

Üye
    Konu Sahibi
aveadan aldım bende bataryada sorun var diye düsünüyorum. mesela bugun 10 saatte % 10 sarjı kalmıs sadece 10 15 tane fotoraf cektim bide sabah uyandığımda 10 dk wifi ile facebook twittere baktım baskada bisey yapmadım
 
orhan424

orhan424

Üye
Bataryanı değiştiriniz.
 
Invoke

Invoke

Üye
aveadan aldım bende bataryada sorun var diye düsünüyorum. mesela bugun 10 saatte % 10 sarjı kalmıs sadece 10 15 tane fotoraf cektim bide sabah uyandığımda 10 dk wifi ile facebook twittere baktım baskada bisey yapmadım

Aslında böyle sorunlar, yazılımsalda olabiliyor, mesela 4.0.4den önce gelen 4.0.3de bataryayı emiyordu aynen dediğiniz gibi... Sonra 4.0.4 ile düzeldi. Ama avea aldın, sıfır aldın, daha 1,5ay olmuş bence götür garantisine...
 
melih0358

melih0358

Üye
    Konu Sahibi
bugun gotururum garantiye artık yapıcak bişey yok
 
melih0358

melih0358

Üye
    Konu Sahibi
onuda denedim :)
 
HeavyXS

HeavyXS

Üye
Benim telde de problem var. Sarj seninki gibiydi. Gece şarja bırakırdım gündüz alırdım. Şimdi 20% gece sarja takıyorum. Sabah alıyorum 0% Telefon açılmıyor . :S Taktıgımda sarj oluyor diye gözüküyor. Sabah 4-5 dk sarj edip açıyorum sarj 2-3% oluyor sonra dolduruyorum sarjı kullanıyorum . Sarj 100% olunca aniden boşalıyor mudur napıyordur bilemedim . Zaten sarj aletinde de temassızlık oluyor ( telefon-micro usb arasında ).

Yıllar sonra gelen düzenlemem, eklemem:

Düzeldi. Telefon kapayıp adam gibi sarj ettim, tüm sarjı boşaltana kadar kullandım. Bu güne kadar hiç bir şey olmadı. Ama hala çok batarya harcıyor.
 
melih0358

melih0358

Üye
    Konu Sahibi
Benim telde de problem var. Sarj seninki gibiydi. Gece şarja bırakırdım gündüz alırdım. Şimdi 20% gece sarja takıyorum. Sabah alıyorum 0% Telefon açılmıyor . :S Taktıgımda sarj oluyor diye gözüküyor. Sabah 4-5 dk sarj edip açıyorum sarj 2-3% oluyor sonra dolduruyorum sarjı kullanıyorum . Sarj 100% olunca aniden boşalıyor mudur napıyordur bilemedim . Zaten sarj aletinde de temassızlık oluyor ( telefon-micro usb arasında ).

garantisi varsa garantiye ver derim

benim teldede bi düzelme var geceden sabaha % 15 - 20 falan gitmis bide beklemede 1 saatte % 2 % 3 arası sarjı gidiyor bu normalmidir sizce ?
 
HeavyXS

HeavyXS

Üye
Yollayacam zaten, jelly bean güncellemesi de görünmüyor . Mediamarkt dan aldım cihazı 2 yıl garantili .
 
sinan627

sinan627

Üye
garantisi varsa garantiye ver derim

benim teldede bi düzelme var geceden sabaha % 15 - 20 falan gitmis bide beklemede 1 saatte % 2 % 3 arası sarjı gidiyor bu normalmidir sizce ?

bu yorumları okuyunca şok oldum benim tel geceden sabaha %5-%8 arasında azalma oluyor günboyu aktif kullanıyorum akşama kadar gidiyor ekran parlaklığı %30 civarında kullanıyorum belki bununla ilgilidir??
 
melih0358

melih0358

Üye
    Konu Sahibi
bu yorumları okuyunca şok oldum benim tel geceden sabaha %5-%8 arasında azalma oluyor günboyu aktif kullanıyorum akşama kadar gidiyor ekran parlaklığı %30 civarında kullanıyorum belki bununla ilgilidir??

vallaha bende simdi soka girdim ya telefonun bataryasında sorun var o zaman benim hersey en düşükte herseyi uyguladım mesela dun gece 1 de yattım sarj % 29 du sabah 9 da kalktım baktım % 7 kalmıs stamina acık hersey en kısıkta uyku bile 15 snde 3g kapalı wifi falan hersey kapalı

sizin telefonunuzda xperia S LT26i dimi
 
melih0358

melih0358

Üye
    Konu Sahibi
telefonu alıcağım zaman note 2 alıcaktım samsung sevmediğim için bide biraz büyük geldi diye almadım sony aldım alıp almadığıma pisman oldum böyle bişey olamaz ya 10:48de kalktım telefonu sarjdan cektim wifi açtım 3 dk face baktım kapadım koydum koseye simdi elime aldım % 94e inmiş saat 11:25
 
Xelord

Xelord

Üye
vallaha bende simdi soka girdim ya telefonun bataryasında sorun var o zaman benim hersey en düşükte herseyi uyguladım mesela dun gece 1 de yattım sarj % 29 du sabah 9 da kalktım baktım % 7 kalmıs stamina acık hersey en kısıkta uyku bile 15 snde 3g kapalı wifi falan hersey kapalı

sizin telefonunuzda xperia S LT26i dimi

Hacı benim nacizane fikrim, bataryada değil romda sorun var.


- - - Eklendi - - -

garantisi varsa garantiye ver derim

benim teldede bi düzelme var geceden sabaha % 15 - 20 falan gitmis bide beklemede 1 saatte % 2 % 3 arası sarjı gidiyor bu normalmidir sizce ?

Normal sayılır. Biraz daha iyi olması gerekir tabi.
 
melih0358

melih0358

Üye
    Konu Sahibi


Hacı benim nacizane fikrim, bataryada değil romda sorun var.


- - - Eklendi - - -



Normal sayılır. Biraz daha iyi olması gerekir tabi.

ne biliyim iyice morelim bozuldu vallaha 12 saatte % 33e iniyor bu aralıkta sadece yaptığım 20dk facebook twitter baktım 3 dk telefon gorusmesi 3-4 kez saate baktım o kadar.. arkadaslarımda var mesela galaxy s3 ü İCE si note 2si türkcell maxi plus 5i olan onların hepsinin performansı bundan kat kat iyi ben daha bataryadan cekiyorum kalkıyorum tuvalte gidiyorum ekranı acıyorum % 99a dusmus bu olay 30 sn icerisinde geciyor vallaha deli oldum ya
 
Xelord

Xelord

Üye
ne biliyim iyice morelim bozuldu vallaha 12 saatte % 33e iniyor bu aralıkta sadece yaptığım 20dk facebook twitter baktım 3 dk telefon gorusmesi 3-4 kez saate baktım o kadar.. arkadaslarımda var mesela galaxy s3 ü İCE si note 2si türkcell maxi plus 5i olan onların hepsinin performansı bundan kat kat iyi ben daha bataryadan cekiyorum kalkıyorum tuvalte gidiyorum ekranı acıyorum % 99a dusmus bu olay 30 sn icerisinde geciyor vallaha deli oldum ya

Ya çok da normal değil, kullanmadığın zaman, derin uyku moduna girmesi gerekir, mesela benim tel gece uyurken bi 10saat yatarım rahat :D %8 filan şarj kaybediyor.


- - - Eklendi - - -

Arka planda devamlı çalışan şeyler var mı? Facebook twitter gibi sürekli kendini güncelleyen, bildirim veren şeyler? Ya da mail?
 


Üst Alt