melih0358
Üye
Sony XPERİA S BATARYA SORUNU ACİL YARDIM
Telefonumu alalı 1.5 ay ekran % 15te internet 3G falan hersey kapalı 1 saatte beklemede bile % 5 sarj gidiyor wifi acık face girdiğimde 1 saatte% 30 -40 arası batarya gidiyor geceden sabaha kadar % 20 % 30 sarj gidiyor bi sıkıntı falanmı var acaba bi acıklık verebilirmisiniz konuya

%8 filan şarj kaybediyor.