Nokia L928-S4-APPLE İPHONE 5 Gene:)

Sponsorlu Bağlantılar



OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
  • Beğen
Tepkiler: PureFood
Duran.Y

Duran.Y

Üye
cidden lumia bu kadar net mi çekiyor yav ??

Cidden böyle çekiyor. Bugün okulda samsunglarla falan denedik Lumia520'yi millet hayran kaldı yahu :D
Artık sen düşün Lumia 920'yi hatta Lumia 928'den bahsetmiyorum bile :D
 
messevim

messevim

Üye


Cidden böyle çekiyor. Bugün okulda samsunglarla falan denedik Lumia520'yi millet hayran kaldı yahu :D
Artık sen düşün Lumia 920'yi hatta Lumia 928'den bahsetmiyorum bile :D

vaybe... Gerçekten gözlerime inanmadm. Şu arada ki fark i görüyor musunuz... Lumia Yi gece gözlüğü gibi kullanabiliriz istesek o derece:)
 
ÖEY

ÖEY

Üye
Lumia920'nin gece çekimi harikadır ve hiçbir cihaz bence onu daha geçemedi:oke: AMA :) hala şu kırmızı göze bir çözüm bulamadı Nokia, bu yüzden gece arkadaşlarımla çıktığımda foto çekmeye korkar oldum. Bildiğin kocaman kırmızı göz sorunu var. Sinir bozucu.
 
Dilaver Kaplan

Dilaver Kaplan

Üye
    Konu Sahibi
Bari üst konu yapalım:)
beklemiyordum bu kadar yorum

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
PureFood

PureFood

Üye
Gökçen abi fotolar muazzam, beğenicem de mobilim şu anda mümkün değil :D
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
alical33

alical33

Üye
:tşk: Ali, aslında denk geliyor hemen yapıştırıyorum. :D
nasıl denk geliyorsa artık hazırlanmış gibi :D bide bize denk gelse beklediğim bi poz var böyle gün batımı güneş altun sarısı olduğu anda bukutlardan yansırken çekecemde bi denk gelmedi kaç aydır :)
 
erdgnblt

erdgnblt

Üye
Ya 3.sayfaya kadar okudum yorumları alıntı yapmaya üşeniyorum, gerekli arkadaşlar üstüne alınsın.

Şimdi baktığınızda Microsoft 'un ilk ve en büyük işi Windows. Yıllardır dünyanın en çok kullanılan işletim sistemi. Bu alanda kimse onun tecrübesine laf edemez heralde.

O yüzden S4 aynı performansı yakalamak için donanım yağdıra dursun, ben daha az donanımla daha fazla performansın ve çok daha iyi kameranın tadını...
 
Dilaver Kaplan

Dilaver Kaplan

Üye
    Konu Sahibi
Ya 3.sayfaya kadar okudum yorumları alıntı yapmaya üşeniyorum, gerekli arkadaşlar üstüne alınsın.

Şimdi baktığınızda Microsoft 'un ilk ve en büyük işi Windows. Yıllardır dünyanın en çok kullanılan işletim sistemi. Bu alanda kimse onun tecrübesine laf edemez heralde.

O yüzden S4 aynı performansı yakalamak için donanım yağdıra dursun, ben daha az donanımla daha fazla performansın ve çok daha iyi kameranın tadını...
Haklısın:oke:
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Gökçen abi fotolar muazzam, beğenicem de mobilim şu anda mümkün değil :D
Teşekkürler kardeşim. :tebessüm:

nasıl denk geliyorsa artık hazırlanmış gibi :D bide bize denk gelse beklediğim bi poz var böyle gün batımı güneş altun sarısı olduğu anda bukutlardan yansırken çekecemde bi denk gelmedi kaç aydır :)
Aslında benim de beklediğim bir açı bu Ali, ama henüz denk gelemedim.:( Fakat geçenlerde şu fotoğrafı çekmiştim, tam olarak istediğim sonuç olmasa da idare eder işte.:)
 
PureFood

PureFood

Üye
Hangi modlarda çekiyorsun abi. Sahne modu iso ayarların falan nedir mesela az paylaşır mısın ?
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Hangi modlarda çekiyorsun abi. Sahne modu iso ayarların falan nedir mesela az paylaşır mısın ?
o anki hava şartlarına ve ortam ışığına göre bazen manuel olarak iso ve beyaz dengesini ayarlıyorum, ama genellikle ayarlara dokunmuyorum. :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood
Dilaver Kaplan

Dilaver Kaplan

Üye
    Konu Sahibi
Ayarlara dokunmamak en iyisi

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 


Üst Alt