Nokia L928-S4-APPLE İPHONE 5 Gene:)

Sponsorlu Bağlantılar

hurol1

Üye
Bu konular neden cep telefonlari genel bölümünde açılmıyor
 


serecans

serecans

Üye
kimse teknik özellikleri S4ün kötü 928in iyi demedi. burada karşılaştırılan sadece Kameranın gece çekimi performansı yani Nokia'nın pureview teknolojisi. neyi nereye çekiyorsun, fanboyluk mu bu şimdi??

:alkis
 
cardanadam

cardanadam

Üye
kimse teknik özellikleri S4ün kötü 928in iyi demedi. burada karşılaştırılan sadece Kameranın gece çekimi performansı yani Nokia'nın pureview teknolojisi. neyi nereye çekiyorsun, fanboyluk mu bu şimdi??

benim fanboyluk falan yaptığım yok tartışma çıkartma ben sadece iki telefonun özelliklerini paylaştım telefon tercih ve zevk meselesi ben bunu tercih etmişim sen onu kimse kimsenin tercihini ve zevkini kötüleyemez
 

kelooo

Üye
lumia resmen ezmiş diğerlerin motoru kız mı erkekmi kullanıyor belli değil
 
ponçikEnişte

ponçikEnişte

Üye

benim fanboyluk falan yaptığım yok tartışma çıkartma ben sadece iki telefonun özelliklerini paylaştım telefon tercih ve zevk meselesi ben bunu tercih etmişim sen onu kimse kimsenin tercihini ve zevkini kötüleyemez
tabi ki zevk meselesi ve ben hiç bi zaman S4 kötü demedim, teknik özellik bakımından S4 şu an en üst düzeyde yalnız bu açılan konu sadece kamera karşılaştırması. sen gidip bu konuda teknik özellik karşılaştırma sayfası paylaşman saçma onu demek istedim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dilaver Kaplan
suyunsesi

suyunsesi

Üye
Komik olan ne biliyor musunuz, teknik özellikleri bakımından s4 ün çok çok gerisinde olan telefon Lumia, ama yaptığı işler bakımından hemen hemen aynı. Hatta resim ve video bazında üste geçiyor.
Not: Hiç bir zaman marka Funboy luğu yapmam, telefonumu alırken çıkarıma ve zevkime göre tercihimi yaptım. Herkesin kendi çıkarı ve zevkine göre aldıkları telefonlarda bulduları birşeyleri vardır değil mi. :) Ben telefonumun tasarımını, sağlamlığını, düşük donanımla diğer yüksek donanımlı telefonlara çok rahatlıkla yetişmesini, fotoğraf ve video kalitesini, windows phone 8 işletim sisteminin tasarımını görüp beğendiğim için aldım. Telefon Nokia diyerek almadım. Microsoft yazılımı diyerek almadım.
 
alical33

alical33

Üye


işte iki telefonun karşılaştırması

kamerayı karşılaştırıyoruz burda sen gidiyon donanım karşılaştıran link veriyon çek bakalım S4 le gece çekimi 928 den daha iyi çekiyorsa bende gidip s4 alacam
 
cardanadam

cardanadam

Üye
kamerayı karşılaştırıyoruz burda sen gidiyon donanım karşılaştıran link veriyon çek bakalım S4 le gece çekimi 928 den daha iyi çekiyorsa bende gidip s4 alacam

ben daha iyi çektiğini idda etmedim sadece resimlerle oynadığını söyledim bu kadar uzatmanın ne alemi var ayrıca kamerada bir donanım değilmi o ayrı bir şeyimi
 
alical33

alical33

Üye


ben daha iyi çektiğini idda etmedim sadece resimlerle oynadığını söyledim bu kadar uzatmanın ne alemi var ayrıca kamerada bir donanım değilmi o ayrı bir şeyimi

kastettiğimiz donanımın ne olduğunu bal gibi biliyorsun amacın tantana yapmak galiba
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Lumia'nın çekimine kadar resimlerden bir şey anlamadım iyi mi! :kıskıs:
 
cardanadam

cardanadam

Üye
flash kullanarak çektiğim resim

gece modunda çektiğim resim


- - - Eklendi - - -

flash kullanarak çektiğim resim

gece modunda çektiğim resim


- - - Eklendi - - -

flash kullanarak çektiğim resim

gece modunda çektiğim resim
 
lolaman

lolaman

Üye
Fil çok şirinmiş :D ama gece modunda çok kötü yalan söylemiyim.flashlı çok iyide gece modu :/
 
cardanadam

cardanadam

Üye
zifiri karanlıkta iyi çekti yine :)

- - - Eklendi - - -

zifiri karanlıkta iyi çekti yine :)


- - - Eklendi - - -

sayfa çok kalmaya başladı


- - - Eklendi - - -

sayfa çok kalmaya başladı
 
lolaman

lolaman

Üye
Zifiri karanlıkta benim telefon ile çeksem onu görebileceğiniz koca bir hiç olurdu :D
 
lolaman

lolaman

Üye
nokia c5-03 :D
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Buda benden bir gece çekimi. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood


Üst Alt