cardanadam
Üye
Buda benden bir gece çekimi.
güzelmiş benim cekimimde ben görmüyorum telefon iyi görmüş ama ful karanlık olduğu için odak yapmamis
Buda benden bir gece çekimi.
güzelmiş benim cekimimde ben görmüyorum telefon iyi görmüş ama ful karanlık olduğu için odak yapmamis
Abi lumia gece çekimlerinde cidden çok başarılı.
Abi lumia gece çekimlerinde cidden çok başarılı.
Evet üstteki hangi telefonun
cidden lumia bu kadar net mi çekiyor yav ??


cidden lumia bu kadar net mi çekiyor yav ??

Cidden böyle çekiyor. Bugün okulda samsunglarla falan denedik Lumia520'yi millet hayran kaldı yahu
Artık sen düşün Lumia 920'yi hatta Lumia 928'den bahsetmiyorum bile![]()

Buda benden bir gece çekimi.

abi sen bu işten anlıyorsun![]()
Ali, aslında denk geliyor hemen yapıştırıyorum. 
nasıl denk geliyorsa artık hazırlanmış gibiAli, aslında denk geliyor hemen yapıştırıyorum.
![]()
bide bize denk gelse beklediğim bi poz var böyle gün batımı güneş altun sarısı olduğu anda bukutlardan yansırken çekecemde bi denk gelmedi kaç aydır 
HaklısınYa 3.sayfaya kadar okudum yorumları alıntı yapmaya üşeniyorum, gerekli arkadaşlar üstüne alınsın.
Şimdi baktığınızda Microsoft 'un ilk ve en büyük işi Windows. Yıllardır dünyanın en çok kullanılan işletim sistemi. Bu alanda kimse onun tecrübesine laf edemez heralde.
O yüzden S4 aynı performansı yakalamak için donanım yağdıra dursun, ben daha az donanımla daha fazla performansın ve çok daha iyi kameranın tadını...

Teşekkürler kardeşim.Gökçen abi fotolar muazzam, beğenicem de mobilim şu anda mümkün değil![]()

Aslında benim de beklediğim bir açı bu Ali, ama henüz denk gelemedim.nasıl denk geliyorsa artık hazırlanmış gibibide bize denk gelse beklediğim bi poz var böyle gün batımı güneş altun sarısı olduğu anda bukutlardan yansırken çekecemde bi denk gelmedi kaç aydır
![]()
Fakat geçenlerde şu fotoğrafı çekmiştim, tam olarak istediğim sonuç olmasa da idare eder işte.
o anki hava şartlarına ve ortam ışığına göre bazen manuel olarak iso ve beyaz dengesini ayarlıyorum, ama genellikle ayarlara dokunmuyorum.Hangi modlarda çekiyorsun abi. Sahne modu iso ayarların falan nedir mesela az paylaşır mısın ?

