Okullarda Telefon Sizce Yasaklanmalı Mı?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

gokhanez

Üye
    Konu Sahibi
Okullarda Telefon Sizce Yasaklanmalı Mı?
Bence Kesinlikle Yasaklanmalı...
 


technonur

technonur

Üye
kesinlikle yasaklanmamalı acil bi durum olduğunda ankesörlü telefonmu arıycamm ?
 
keremerson

keremerson

Üye
böyle bir konu açıyorsan önce olumlu olumsuz yönlerini açıklamalı ve sen neden hayır dediğini belirtmelsin dostum. :oke:
Tabikide ;)
Hadi onu geçtim bide yasaklanmalı demişsin :nono:
Arkadaşım söylermisin bana neden yasaklanmalı ?
Öğretmen kendi açığının belgelenip delil olarak sunulmasından korkuyoki bunları yasaklamak istiyolar :nono:

(anket koyabilirdin)
 

carisma58

Üye
nie yasaklanacaaamış ders esnasında kimse konuşmayacağına göre ders düzeni bozulmaz hemi de okul öğrenciler için anılarla dolu bir mekandır bunları fotoğraflıyarak anılarını taze tutabilirler bizim zamanımızda olacaktı ki heyyt bea:D
 
Nazy

Nazy

Üye
Birraz Kaba Bir Düşünce ama
Kameralı Telefon Yasaklanmalı...
Veya Kızların Etek Giymesi Yasaklanmalı...
Çok Uygunsuz olaylar geldi meydana okullarımızla ilgili
neyse hatırlamak bile istemiyorum:@
 
kurt bey

kurt bey

Üye
Birraz Kaba Bir Düşünce ama
Kameralı Telefon Yasaklanmalı...
Veya Kızların Etek Giymesi Yasaklanmalı...
Çok Uygunsuz olaylar geldi meydana okullarımızla ilgili
neyse hatırlamak bile istemiyorum:@

doğru söylüyonda acaba suçlu olan hırsızmı sadece, yoksa evin kapısını açık bırakan ev sahibimi?
 
keremerson

keremerson

Üye
O zaman telefon yasaklanmamalı nazy'cim :);)
Ayrıca bi de şu yönlerden bakın,
Örneğin benim okulum dağın başında şeytanın bilmediği biyerde, ben servisle gidip geliorum, servisi kaçırsam, servis gelmese, okulda kalsam ne yapcam ? Nası haber wercem aileme ?
Yada Allah korusun başıma kaza bela bişey geldi gene nasıl ulaşcam aileme ?
Diyelim ki okulda öğretmenler tarafından kaynaklanan uygunsuz bir durum war, bunu kamerayla çekip göstermem niye sakıncalı ki ?
Hem carisma58'in dediği gibi okulda bir sürü anılarımız oluyo, her anımız eğlence, her anımız ilerde hatırlamak isteyeceğimiz cinsten, bunları saklamak istemezmiyiz ? Tabi isteriz..


İsterlerse n70'imi elimden alsınlar bidaha wermesinler, gider yeni bi n70 alır öyle gelirim okula.. ;)
Yasaklamasınlar, dellendirmesinler adamı :pro:
 

gokhanez

Üye
    Konu Sahibi
Nazy ile Aynı Görüşlere Sahibim...

Okullarda Anket Yapılıp Kameralı Telefon Kullananların Kimler Olduğu Bilinmeli ve Okulda Gerekli Görülen Kişilere İzin Verilmeli...

veya Biraz Sert Olacak ama...
Telefonla Herhangi Bir Sorun Çıkarıldığında Hemen Okuldan Atılıp Siciline Önemli Bir Ceza Olarak İşlenmeli...

Bende Lise Okudum ama Telefonumu Okul İçerisindeyken 1 Kez Bile Çıkarmazdım...Şimdi Bakıyorum Maaşallah Öğrenciler Derslerde Bile Kullanıyorlar...
 
DJ GENTLEMAN

DJ GENTLEMAN

Üye
sapıklık olayları oldugu için kameralı yasaklanmalı
 
Oğuz Özseyrek

Oğuz Özseyrek

Üye
Bence Telefon Okularda Yasakanması Lazım Neden ? Nedeni İse Çok Pisikoloji Bozuyor + Derslere Adepte Olamıyorlar!
 
smt16

smt16

Üye
nie yasaklanacaaamış ders esnasında kimse konuşmayacağına göre ders düzeni bozulmaz hemi de okul öğrenciler için anılarla dolu bir mekandır bunları fotoğraflıyarak anılarını taze tutabilirler bizim zamanımızda olacaktı ki heyyt bea:D

walla lise öğrencisiyim abi şu birdaha yaşanması çok güç olan anılarla ilgili söylediğin çok mantıklı sana katılıyorum her insan her an cebinde dijital foto makinesi gezdiremez ki tabikide okulda cep telefonu kullanmalı:oke::oke::oke::oke::oke:
 

elmyra

Üye
biz tüm milllet olarak kulllanmayı bilmiyoruz ki zaten yasaklansada öğrenciler cok bişey kaybetmiş sayılmazlar
 
AkreP_KraL_19_1

AkreP_KraL_19_1

Üye
yasaklanmamalı
 
Hizmet_88

Hizmet_88

Üye
hayırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..................
 
keremerson

keremerson

Üye
Bence Telefon Okularda Yasakanması Lazım Neden ? Nedeni İse Çok Pisikoloji Bozuyor + Derslere Adepte Olamıyorlar!
Psikoloji mi bozuyor ? :) Derslere adapte olmak isteyen öğrenci, önünde laptop olsada dersine adepte olmak istiyosa zaten olur !!!..... Ama öğrenciyi bomboş odaya hocayla tek başına koy, aklı başka yerdeyse, zaten o öğrenci adepte olmak istemiyosa hiç bir şekilde buna engel olamazsın ! :oke:


sapıklık olayları oldugu için kameralı yasaklanmalı
Sapıklık olayı oluyo diye niye hemen telefon yasaklanmalı ki ? Başka çözüm yolu yok mu bunun ? Niye hep olumsuz yanlarından bakıyosunuz ? %90 yararlı bi alet %10 zararı war diye kaldırılmalı mı ? :nono:
 
ByMobil

ByMobil

Üye
kameralı cep telefonları çıktıda okuldaki eğitimin ne kadar vahim durumda olduğunu gördünüz. her okulda aynı.

ayrıca sapıklık olayı demişler zaten göstermek isteyen gösteriyo beyler ayrıca liselerde siyah kumaş renk pantolon giymek serbest istemeyenler böyle giyiyor.

ben istiyorum ki bu konuda saygı&sevgi sınırlarını aşmadan gayet güzelce maxicep e yakışır bi tartışma yapalım. herkes fikrini beyan etsin.
 
technonur

technonur

Üye
doğru söylüyonda acaba suçlu olan hırsızmı sadece, yoksa evin kapısını açık bırakan ev sahibimi?
tabikide hırsız suçludur bizim köyde bütün evlerin kapısı açık olurdu hiçkimse bişi almazdı diğer anlamdan ele alacak olursak farkında olmayarak bi hata yapmış olabilir bu sebeple hırsızı haklı çıkarmak mantıksız
 
ByMobil

ByMobil

Üye
kurtoğlu çok doğru söylemişsin, suçlu ev sahibidir bence çünkü atıyorum yolda 100YTL kağıt para bulan biri parayı alırmı yerdemi bırakır ? tartışılır..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt