Ne tür sınavlara girebilirim ?

Sponsorlu Bağlantılar

messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi


2008 ve 2009 yılında Network Security,CCNA ve MCPD sertifikalarım var.(MCPD bilge adamdan katılım sertifikası ve Microsoft sınav merkezinden :cool: )

inşallah işine yaşamıştır bu seRtifikalar ?
 


Web Designer

Web Designer

Üye
Kendileri IT Lideri oldu da bi şirkette onu sölüyor :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ardacumhur
MrTech

MrTech

Üye
Bakan yokki :hih:
 
Web Designer

Web Designer

Üye
" IT=Information Technology " yani türkçesi " BT=Bilişim Teknolojileri " Lideri
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Meslektaslarim basmış burayi sanırım. IT system managment.Dunyaya gelirsem secmiyecem meslekler arasina yazdim.Ama pc olmadanda yasayamiyorum o ayri eeee dile kolay 20 yil oldu:)
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
Meslektaslarim basmış burayi sanırım. IT system managment.Dunyaya gelirsem secmiyecem meslekler arasina yazdim.Ama pc olmadanda yasayamiyorum o ayri eeee dile kolay 20 yil oldu:)

Senin tecrübelerine sahip olmayı o kadar çok isterim ki :tebessüm:

Senin unuttuklarını biz daha yeni öğreniyoruz eminim :evet:
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici


Senin tecrübelerine sahip olmayı o kadar çok isterim ki :tebessüm:

Senin unuttuklarını biz daha yeni öğreniyoruz eminim :evet:
Hayırlısı kardeşim böyle dedinde bak aklıma Eskişehir üst komutanlığında aldığım paraşüt eğitimi geldi hey gidi günler heyy.Albayım öyle derdide :D.Aslında En önemli altın kuralı prensip edinip sürekli okumak sonrası geliyor kardeşim.Kimse bana mezun olacak gözle bakmadı sonunda sağ gösterip sol vurduk biraz.:)
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye

Hayırlısı kardeşim böyle dedinde bak aklıma Eskişehir üst komutanlığında aldığım paraşüt eğitimi geldi hey gidi günler heyy.Albayım öyle derdide :D.Aslında En önemli altın kuralı prensip edinip sürekli okumak sonrası geliyor kardeşim.Kimse bana mezun olacak gözle bakmadı sonunda sağ gösterip sol vurduk biraz.:)

Yakışır abime :cool

Arada yardımlarınızı esirgemeyin benden :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
  • Beğen
Tepkiler: MrTech
ardacumhur

ardacumhur

Üye
Ama cidden her konuda öncü ve inanılmaz yardımsever bir site.

Windows Phone ve NL920 için girmiştim bir bakmışım maxicep'e girmeden,haber yapmadan içim rahat etmez olmuş.

Şimdi de E71 ile başka bir heyecan yaşıyorum bakalım oralarda neler yapacağım :tebessüm:
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Hepimiz öyle başladık ,burası başka yere benzemiyor ,doğru söylüyorsun :)
 
  • Beğen
Tepkiler: MrTech

Benzer Konular



Üst Alt