Samsung Galaxy s3 mini-Lumia 620

Sponsorlu Bağlantılar

Samet.25




Ben bunun nedenini çok rahat anlatırım Bu konuda Biraz düşünürsen Sende anlarsın ama demekki anlamıyorsun ben sana anlatayım ...

S3mini Sorunları...

-Berbat bir ekranı var Her halükarda vasat (Pixel Sorunu)...
-Kamera konusundada oldukça başasız.
-Fiyatı Hakketmiyor (Resmi Garantililer 800-900tl)


Lumia 620 Sorunları...

-Isınma sorunları oldukça fazla Lumia Cihazlarında Oldukça yaygın.
-Isınmadan Dolayı Şarj konusunda Çok sıkıntılı...
-Çok kapalı bir sistem ayrıca Kötü Mağaza.

la gardasim atmissin bol keseden de s3 miniyi alip baktinmi soyledigin sorunlara ben s3 mini kullanicisiyim dedigin sorunlarin bir tanesi bile yok sdn den izlediginiz s3 mini videosu cekilirken ekranda mat jelatin kullanilmis bi yuzden pixeller gozukuyor mat jelatin takilan cogu cihazda pixel sorunu cikiyor telefonlari elinize almadan bol keseden atiyosunuz ya da arkadasinizin basina geliyo hep yanlis yonlendirmeyin bari al kardes s3 mini tek bi sorunla karsilasmassin s2 diolar s2 nin sifiri 1200 tl sahibindende filan baktiginiz fiyatlara kanmayin ayrica s3 mini s2 ye gore daha yeni nesil cihaz s2 2.3.3 ile cikti s3 mini 4.1.1 ile ikiside son guncelleme olarak 4.2.2 yi alip birakacak ikisinin arasinda 2 fark var 400 mhz ve 3 mp fark var aralarinda sadece
 


fingerback5

fingerback5

Üye
S3 miniye 800-900 vereceğine 1000 tl felan yapıp ya s2 ya nexus al.Nexus zor bulunuyor ama şiddetle tavsiye ederim.İkisi arasından tabiki s3 mini ama.
 
  • Beğen
Tepkiler: Samet.25
boyabatlı

boyabatlı

Üye
S3mini al pişman olmazsın kullanıyorum benden gören 5arkadaşımda aldı bir şikayet yok kibar oluşu yeter lumia karşılaştırması şu şekilde olabilir bir Bakkal da mı aradığını bulursun yoksa Market temi
 
  • Beğen
Tepkiler: Samet.25
serihan

serihan

Üye



Ben bunun nedenini çok rahat anlatırım Bu konuda Biraz düşünürsen Sende anlarsın ama demekki anlamıyorsun ben sana anlatayım ...

S3mini Sorunları...

-Berbat bir ekranı var Her halükarda vasat (Pixel Sorunu)...
-Kamera konusundada oldukça başasız.
-Fiyatı Hakketmiyor (Resmi Garantililer 800-900tl)


Lumia 620 Sorunları...

-Isınma sorunları oldukça fazla Lumia Cihazlarında Oldukça yaygın.
-Isınmadan Dolayı Şarj konusunda Çok sıkıntılı...
-Çok kapalı bir sistem ayrıca Kötü Mağaza.
S3 o kadar kötü değil lumia da iyi görünüyor. ama ısınma konusunda hak veriyorum. angry birds oynuyordum şarj tam doluyken birden ısındı ve kapandı ama s3 mini en iyisi kamera ve pixel o kadar kötü değil. ayrıca gold ta 777 tl samsung garantili.
 
lolaman

lolaman

Üye
    Konu Sahibi
Biri s3 mini biri s2 biri l620 demiş :D s2 çok ya 750 800 civarı bişey olsa iyi olur.Ben 2. el istemem.s3 miniyi kullanan arkadaşlarda sorunu yok falan diyor ama SDN de ekranı çok kötü falan diyorlar pixel sorunu var diyorlar.l620 için ise ısınmadan bahsetmediler hiç.Sadece tasarımı kalınmış birde ışık sızmasımı ne varmış.Aklımı karıştırdınız he :D Aslında videoda s3 minide grafikler daha iyi ama kasıyor.L620de grafikler daha kötü ama kasmıyor.Birinin ekranı daha büyük birinin ki küçük.Ben android telefonları seviyorum ama wp8 daha değişik hoş geliyor marketinde uygulama yok diyorsunuz ama google store de her 10 uygulamadan 7 si gereksiz.Garip garip oyunlar var çince yemek yeme saçma saçma tırnak boyama yok pasta yapma falan sadece pasta ile ilgili 10.000 oyun vardır en az google storede.Annemde galaxy y var babamda l620 var ikiside vermiyor telefonlarını karşılaştıramıyorum pek.Aklımda kalan sorunl şu sadece"S3 MİNİDE Kİ EKRAN SORUNU"Lumia620 nin pek sorunu yok gibi.Biraz kalın olması dışında.
 

Samet.25

Biri s3 mini biri s2 biri l620 demiş :D s2 çok ya 750 800 civarı bişey olsa iyi olur.Ben 2. el istemem.s3 miniyi kullanan arkadaşlarda sorunu yok falan diyor ama SDN de ekranı çok kötü falan diyorlar pixel sorunu var diyorlar.l620 için ise ısınmadan bahsetmediler hiç.Sadece tasarımı kalınmış birde ışık sızmasımı ne varmış.Aklımı karıştırdınız he :D Aslında videoda s3 minide grafikler daha iyi ama kasıyor.L620de grafikler daha kötü ama kasmıyor.Birinin ekranı daha büyük birinin ki küçük.Ben android telefonları seviyorum ama wp8 daha değişik hoş geliyor marketinde uygulama yok diyorsunuz ama google store de her 10 uygulamadan 7 si gereksiz.Garip garip oyunlar var çince yemek yeme saçma saçma tırnak boyama yok pasta yapma falan sadece pasta ile ilgili 10.000 oyun vardır en az google storede.Annemde galaxy y var babamda l620 var ikiside vermiyor telefonlarını karşılaştıramıyorum pek.Aklımda kalan sorunl şu sadece"S3 MİNİDE Kİ EKRAN SORUNU"Lumia620 nin pek sorunu yok gibi.Biraz kalın olması dışında.

ekran olayini acikladim sdn o videoda taraf tutmus bir ikincisi o videoda ekranda mat jelatin cekili mat jelatin pixelleri ortaya koyuyor sadece s3 minide degil cogu cihazda oluyor sana samimi soluyorum s3 minin ekran sorunu filan yok videolarada fazla aldanma s3 miniyi uzun zamandir kullaniyorum bi kere bile kasmadi s3 mini ustunde dur biraz tekrar soluyorum ekran sorunu filan yok sadece ben degil s3 mini kullananlarin hepsine sor biri var demez
 
FordFocus RS

FordFocus RS

Üye
bizzat ben kullanıyorum s3 mini ve ben kullandığım için de övmüyorum cihazı bunu belirtmek isterim.Samsung yapmış abi.ayrıca pixel olayı felan da söylendiği gibi değil çok çok yakından bakınca az buçuk pixel sorunu var ama dikkatle bakınca bile çok sorun değil açıkcası.kamera konusunda ise söylenenlerin hepsi de hurafedir.çünkü kamera 5 mp den daha iyi görüntü veriyor desem yanlış olmaz.hele ki video kaydı mükemmel.oyun konusuna gelince şimdiye kadar bir sürü oyun yükledim mesela gta 3,fifa 12 vs.hiçbir sıkıntım olmadı ne kasma ne başka birşey.yani anlayacağın cihazın maşallahı var Allah esirgesin o kadar yani.tavsiyem şiddetle ''S3 Mini''...
 
lolaman

lolaman

Üye
    Konu Sahibi
Demin donanım haberde izledim iki telefonun incelemesini de s3 mini hakkında ekran sorunu hakkında bir şey söylemediler.Ama L620 nin marketindeki uygulamaların çoğunun 2b veya basit 3b lu uygulamalar olduğunu söylediler oyuna tıklayınca oyundan atıyormuş bazı oyunlarda ama s3 minininde fiyatı çok 900 tl bi telefon 750 tl bir telefon arada 150 tl fark var :(
 
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
620 her türlü
 
serihan

serihan

Üye
s3 mini kesin çünkü ne pixel sorunu var ne başka bir şey onlarda küçük :apple: 4s i geçecek model bu telefon.
 
lolaman

lolaman

Üye
    Konu Sahibi
Pop up play mıdır nedir s3 minide o özellik hoşuma gitti.Diğer her yönden s3 mini daha güzel sayılır kamera dışında ama para konuşacak ve bana l620 yolu görünecek.Ben l620 de futbol oyunu oynar mıyım?pes 2012-13 fifa 12-13 olsun? :D yada asphalt 6 falan var mı? :D
 
serihan

serihan

Üye
Pop up play mıdır nedir s3 minide o özellik hoşuma gitti.Diğer her yönden s3 mini daha güzel sayılır kamera dışında ama para konuşacak ve bana l620 yolu görünecek.Ben l620 de futbol oyunu oynar mıyım?pes 2012-13 fifa 12-13 olsun? :D yada asphalt 6 falan var mı? :D
Oyun desteği az nerdeyse temple run 3 çıkacakken daha wp8 de temple run 2 çıkacak. store vasat hergün gelişse bile yetişemez. google play'e. hem paralı uygulamaları bedava alabiliyorsun blackmat alpha vs. ama lumia hem içine kapanık hem de microsoft paraya vurmamış daha. Parası olan firma hem uygulamayı çok tutuyor hem de yazılımı. wp9'u beklersen daha 2 yılı var. Android bile kaç yılda gelişti.
 
MCR Killjoy

MCR Killjoy

Üye

Ne oldu canım? Lumia'nın grafikler daha detaylı. Ama Minide renkler daha koyu. Minide oyun oynanırken sürekli minik kasılmalar var, l620'de bir kere 5 saniyelik donuyor sonrası akıcı. E daha ne diyorsun?
 
tapatalk

tapatalk

Üye


Ne oldu canım? Lumia'nın grafikler daha detaylı. Ama Minide renkler daha koyu. Minide oyun oynanırken sürekli minik kasılmalar var, l620'de bir kere 5 saniyelik donuyor sonrası akıcı. E daha ne diyorsun?
s3 minide oyunlar yağ gibi la aç bi youtubedan video izle bari
 
MrExpert

MrExpert

Üye


Ne gerek var, bu sayfadaki videoda gördük ne olduğunu.


Şuanda biz oyun performansı üzerinden tartışmıyoruz lumiaların kronik sorunlarından dolayı alınmaması gerektiğini diğer lumiaların beklenmesinin daha mantıklı olduğunu belirtmeye çalıştık s3minide alınmaz aynı paraya s2 almak varken.
 
MCR Killjoy

MCR Killjoy

Üye



Şuanda biz oyun performansı üzerinden tartışmıyoruz lumiaların kronik sorunlarından dolayı alınmaması gerektiğini diğer lumiaların beklenmesinin daha mantıklı olduğunu belirtmeye çalıştık s3minide alınmaz aynı paraya s2 almak varken.

Ben bana sunulan iki telefonu karşılaştırdım sadece.
 
tapatalk

tapatalk

Üye



Şuanda biz oyun performansı üzerinden tartışmıyoruz lumiaların kronik sorunlarından dolayı alınmaması gerektiğini diğer lumiaların beklenmesinin daha mantıklı olduğunu belirtmeye çalıştık s3minide alınmaz aynı paraya s2 almak varken.
oyun performansını geç 512 ramli olduğu için oyunlar çalışmıyo
 
lolaman

lolaman

Üye
    Konu Sahibi
oyun performansını geç 512 ramli olduğu için oyunlar çalışmıyo
WP8 Daha az ram tükettiği için sorun olmaz diye düşünüyorum ama 512 az gibi.Gerçi s3 mini ile arasında 150 tl var az para değil.
 

Benzer Konular

Claude Speed
Cevap
6
Görüntüleme
710
ömer talat katı
phasan
Cevap
1
Görüntüleme
594
phasan
braayn
Cevap
1
Görüntüleme
518
Marco Laren


Üst Alt