Haydar
Emekli Yönetici
Habercimizgörevini çok iyi bir şekilde sürdürüyor sevdiğimiz bir arkadaş
Bana söyleyecek bir şey bırakmamışlar ki![]()
sağolasın kardeşim

Habercimizgörevini çok iyi bir şekilde sürdürüyor sevdiğimiz bir arkadaş
Bana söyleyecek bir şey bırakmamışlar ki![]()

bu kadar sözden sonra diyecek laf yo yıllardır bu forumdaim bu kadar çalışan kimse görmedim hasta olacak ondan korkuyorumFurkan sana ne oldu böyle döktürüyorsunyazmazdın bu kadar
.habercimizdir haydarforumun bel kemiklerinden
10 bin konu ne demek ya. Haydar hiç mi işin yok senin
![]()
iyidir kardeştir![]()
Yemeyip içmeyip konu açan arkadaşımız yeni tanıştık Haydarla Çok iyi bir arkadaş![]()

bu kadar sözden sonra diyecek laf yo yıllardır bu forumdaim bu kadar çalışan kimse görmedim hasta olacak ondan korkuyorum

forumun habercisi diyelimaslında bir tek haber paylaşırken görüyorum ne bileyim hiç konu dışında felan takılmaz misin
![]()

çok yazan biri değilim belki forumdaki en eski adamım ama çok gözükmem ama kimin ne olduğunu iyi bilirim o yüzden hak edene saygı duymasını bilirim...
[ENGİN];6100708' Alıntı:Muhaberat'ın gözbebegi![]()
helal
vay unutmamışsın Engin abihelal

bir gün fırsat olacak İnşallahTanişma fırsatımız oLmadı
ama MaxiCep'in Habercisi diye biLiyorum![]()

benim gibi barçalı adamın dibi
![]()

bir gün fırsat olacak İnşallah

