Dexter Morgan
Üye
8 senedir aynı telefonu kullanıyorum
Merhaba arkadaslar ilkokul eve uzak oldugu icin zamanında 6230i almıstım hala aynı telefonu kullanıyorum telefonun 8 senede basına gelmeyen kalmadı ama hala calısıyor ve ben gercekten sıkıldım gecen bozuldu babam gıtmıs 30 liraya yaptırmıs bende yenı telefon almasını beklıyorum arkadarjarıma bakıyorum hepsınde son model telefonlar ınsan ıstıyor tabı sızden rıcam bu telefonu narıl bozarım




