8 senedir aynı telefonu kullanıyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
    Konu Sahibi
8 senedir aynı telefonu kullanıyorum
Merhaba arkadaslar ilkokul eve uzak oldugu icin zamanında 6230i almıstım hala aynı telefonu kullanıyorum telefonun 8 senede basına gelmeyen kalmadı ama hala calısıyor ve ben gercekten sıkıldım gecen bozuldu babam gıtmıs 30 liraya yaptırmıs bende yenı telefon almasını beklıyorum arkadarjarıma bakıyorum hepsınde son model telefonlar ınsan ıstıyor tabı sızden rıcam bu telefonu narıl bozarım
 


achambo

achambo

Üye
su dök üstüne pili de çıkarma

- - - Eklendi - - -

o en fazla 1 saate düzelmez hale gelir
 
Beşiktaşlı24

Beşiktaşlı24

Üye
haci al eline sicak su birde sabun o tel iyice kirlenmistir guzelce yika baban sorarsa banyoda bozulmus yikanirken dersin
 
Jomolocco

Jomolocco

Üye
insan istiyor bazen ....
 
sezaruyanik

sezaruyanik

Üye
Boyle diyeni de ilk defa goruyorum :D
 
badmus

badmus

Üye
Telefonun arkasini sök. Anakartinin devrelerini çakmakla yak. Calismayacak hale gelir telefon.

Baban ne oldu diye sorarsa telefon sarja takiliyken pat diye ses geldi hemen cektim ama acilmiyor dersin. Telefoncuya goturdugunuzde de telefonun fiyati kadar para cikartir sana. baban da yenisini alir :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: CasuS_87 ve ka_za
Kerim.

Kerim.

Üye
Bence su dokme baban tamirciye gotururse an lar su dokuldugunu
 
  • Beğen
Tepkiler: seytan_avcisi
fingerback5

fingerback5

Üye
En basiti al eline son güçle yere felan fırlat,olmadı ekran felan kırılana kadar devam et.Yere düştü bu hale geldi dersin.
 

burakkk97

Üye
Telefonun arkasini sök. Anakartinin devrelerini çakmakla yak. Calismayacak hale gelir telefon.

Baban ne oldu diye sorarsa telefon sarja takiliyken pat diye ses geldi hemen cektim ama acilmiyor dersin. Telefoncuya goturdugunuzde de telefonun fiyati kadar para cikartir sana. baban da yenisini alir :oke:

:oke:
 
BelaMonte

BelaMonte

Üye
su dökkme kardeş yine çalışır. arkadaşın dediği gibi içini aç, anakartını çakmakla yak :D
 

Silinen Üye 2381601

Kapalı Hesap
kaybetmis gibi yap.
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Balkondan düşür balkona çık konuşunuş gibi yap kulağından bırak telefonu tamamdır.
 

burakkk97

Üye
Penci Hoca

Penci Hoca

Üye
Aynı durum benimde başıma gelmişti!
N70 telimden kurtulmak ucun neler yaptım neler! :D
İlk önce 4metre aşağıya attim ekranda çizik bile olmadi :)
Sonra üstüne bir bardak su döktüm 1 saat sonra tıkır-tıkır calisti :)
En son küçük kardeşime denze attırdım ve bi daha ordan çıkmadı rahmetli! :D
 
barak1071

barak1071

Üye
komplo teorisi :)
 
pRime.

pRime.

Üye
eline telefonu 8 yaşında mı verdiler? o kadar aceleci davranarak baştan hatayı sen yapmışsın.
 
yunus4554

yunus4554

Üye
Aynı durum benimde başıma gelmişti!
N70 telimden kurtulmak ucun neler yaptım neler! :D
İlk önce 4metre aşağıya attim ekranda çizik bile olmadi :)
Sonra üstüne bir bardak su döktüm 1 saat sonra tıkır-tıkır calisti :)
En son küçük kardeşime denze attırdım ve bi daha ordan çıkmadı rahmetli! :D

abi sana inanamiyorum caniiiiiiiiii :D
 


Üst Alt