Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
iphone de jailbreak yapmak telefonu kasıyor
Sponsorlu Bağlantılar
phasan
Üye
Konu Sahibi
iphone de jailbreak yapmak telefonu kasıyor
arkadaşlar jailbreak yapmak telefonu kasıyor bence imkanı olan 25pp kullansın
[_ATHENA_]
Üye
Kim demiş kasıyor diye. Yüklenen tweaktan olabilir kasması. Ben 3 aydır jailbreaklı kullanıyorum kasma falan görmedim. Hatta çok memnunum Zephyr sayesinde orta tuşu hiç kullanmıyorum o bile yetiyo. Sadece onun için bile jailbreak yapılır
MrExpert
Üye
Ben şuana kadar 2 telefonda jb kullanmdım ama kasma görmedim Aşırı yüklenilmediği sürece...
canko13
Üye
Jailberak yapmadan 25pp nasıl kullanacaksın??
Symbianize
Üye
Bu nasıl konu kardeşim ya iphone jailbreak yapmayın kasıyor çek bi video ispat et post kasmak için konu açıyosun