iphone de jailbreak yapmak telefonu kasıyor

Sponsorlu Bağlantılar

phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
iphone de jailbreak yapmak telefonu kasıyor
arkadaşlar jailbreak yapmak telefonu kasıyor bence imkanı olan 25pp kullansın
 


[_ATHENA_]

[_ATHENA_]

Üye
Kim demiş kasıyor diye. Yüklenen tweaktan olabilir kasması. Ben 3 aydır jailbreaklı kullanıyorum kasma falan görmedim. Hatta çok memnunum Zephyr sayesinde orta tuşu hiç kullanmıyorum o bile yetiyo. Sadece onun için bile jailbreak yapılır
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Ben şuana kadar 2 telefonda jb kullanmdım ama kasma görmedim Aşırı yüklenilmediği sürece...
 
canko13

canko13

Üye
Jailberak yapmadan 25pp nasıl kullanacaksın??
 
Symbianize

Symbianize

Üye
Bu nasıl konu kardeşim ya iphone jailbreak yapmayın kasıyor çek bi video ispat et post kasmak için konu açıyosun
 
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi


Bakarsanız gorursunuz tel yuzde kaç kullanıyo jalıbrek
 

Benzer Konular

bilisimler
Cevap
2
Görüntüleme
317
DarkredBlue61
panorama_ömer16
Cevap
13
Görüntüleme
410
0sıfırcı
Cevap
21
Görüntüleme
858


Üst Alt