Evols™ [26.06.2013]

Sponsorlu Bağlantılar

Pringles

Pringles

Üye
Pardon abi ya karıştırmışım :( Linkler gelmemiş ama süper olacak gibi sabırsızlıkla bekliyorum
 


Scuderia.

Scuderia.

Üye
2 gün kaldı sadece :)
 
Anil-D

Anil-D

Üye
abi bu guzel olcak ama bana yesil afkonu atarmısın

- - - Eklendi - - -

abi bu tarayıcı harbiden donmuyor degilmi kitlenmez felan?

- - - Eklendi - - -

abi şu video playereda hallet durma yukleniyor diyor


belleyi portla ne bileyim bellede bu sorun yoktu abi nolurya 4x4luk cww olcak bunlar halledilirs

- - - Eklendi - - -

2.jonloslu avkon yayında...
 

jetliii

Üye
indirme nasıl oluyo
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
yarın linkler eklenecek
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
hocam illa ki biçimlendirme yapmak gerekiyor mu e ve f yi
 
tupyupp

tupyupp

Üye
Abi yarın 00.00 da değilde 22.00 gibi versende yatmadan yüklesek olmaz mı abim
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
ya işte çok boş zamanım olmuyor ondan demiştim:)
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
dahada erken verebilirim çünkü evde olmayabilirim. onun için 7 gibi eve gelince linkleri eklerim
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
İşte bu çok güzel olacak.bizlerde rahat rahat flash atarız o zaman,teşekkürler hakan.
 

J_c_k

Üye
Beyler Flash atmayı falan hiç bilmiyorum. Bilgisayar konusunda iyiyimdir fakat telefonda öyle değilim. Yanlış bir adım yaparsak en kötü ihtimalle telefona ne olur :) ? Bilgisayarda Format atarsın, olmadı komple biçimlendirirsin, olmadı başka bilgisayarda ikinci hdd olarak takarsın vs. ama telefonda bu gibi evde kendim halledemeyeceğim bir takım problemler olacaksa ihtimaller dahilinde bulaşmayayım diyorum.

808 pureview'in sitedeki orjinal fw'lerini indirdim. Ne olur ne olmaz diye. Ayrıca nokia suite ile yedekte aldım. (Yedekle dediğinde bitmesini bekledim yani, sistemi yedekle gibi birşey vardı başka birşey gerekiyor mu bilmiyorum) tedbir olarak yapmak gereken başka birşey var mı? Teşekkürler.
 
egemenciki

egemenciki

Üye
linkler ne zaman veriliyor hocam 1 mayısta mı ? birde geçen güncellemede mesajlar açılmıyordu sorun yaşadım düzelmiştir umarım. birde klavyeden türkçe karakterleri çıkarabiliyor muyuz sağol şimdiden hayırlı geceler.
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
İşte bu çok güzel olacak.bizlerde rahat rahat flash atarız o zaman,teşekkürler hakan.

rica ederim


- - - Eklendi - - -

İşte bu çok güzel olacak.bizlerde rahat rahat flash atarız o zaman,teşekkürler hakan.

rica ederim


- - - Eklendi - - -

Beyler Flash atmayı falan hiç bilmiyorum. Bilgisayar konusunda iyiyimdir fakat telefonda öyle değilim. Yanlış bir adım yaparsak en kötü ihtimalle telefona ne olur :) ? Bilgisayarda Format atarsın, olmadı komple biçimlendirirsin, olmadı başka bilgisayarda ikinci hdd olarak takarsın vs. ama telefonda bu gibi evde kendim halledemeyeceğim bir takım problemler olacaksa ihtimaller dahilinde bulaşmayayım diyorum.

808 pureview'in sitedeki orjinal fw'lerini indirdim. Ne olur ne olmaz diye. Ayrıca nokia suite ile yedekte aldım. (Yedekle dediğinde bitmesini bekledim yani, sistemi yedekle gibi birşey vardı başka birşey gerekiyor mu bilmiyorum) tedbir olarak yapmak gereken başka birşey var mı? Teşekkürler.

yanlış yapsan dead olur onuda dead flaş ile çözersin. Telefonuna herhangibir bişey olmaz. Kurtarırız... Zaten anlatılanları eksiksiz yaparsan hiç bir sorun ile karşılaşmazsın


- - - Eklendi - - -

linkler ne zaman veriliyor hocam 1 mayısta mı ? birde geçen güncellemede mesajlar açılmıyordu sorun yaşadım düzelmiştir umarım. birde klavyeden türkçe karakterleri çıkarabiliyor muyuz sağol şimdiden hayırlı geceler.

mesaj açılmama sorunu yok. Ana başlıkta anlatıklarımı dikkate almalısın. İng dil çıkarıldığı iğin klavyede yok.
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
Ingilizce klavye yokmu hakan ?
 

sopcast91

Üye
kardeş ses artırma yaması hangisi ben bulamadımda
 
tupyupp

tupyupp

Üye
Abi güncelleme n8 için de değil mi? Sadece c6 yazısını gördüm orda?
 

SenyorMD

Üye
İndirdim kardes eve gidince denicem eline emeğine sağlık...
 


Üst Alt