Evols™ [26.06.2013]

Sponsorlu Bağlantılar

Moruk

Moruk

Üye
hemmennnn indiriyorum 603 için eline sağlık kardeşim :)
 


Scuderia.

Scuderia.

Üye
İndirdim kurdum ve kullanıyorum hakan yazılım çok güzel emeğine sağlık tema efekti güzel durmuş iconlar falan baya etkileyici çok teşekkürler..

- - - Eklendi - - -

Bu arada duvarkağıtlarını güncelleyecekmisin 1. sayfadan güncelleyecem demiştin orayıda ?

- - - Eklendi - - -

Güncellemişsin bile çok hızlısın ya :D teşekkürler.

- - - Eklendi - - -

Hakan geliriyi açmak istersen basıtıgımda 5sn kadar gecikiyor neden böyle 5sn menüde duruyor ondan sonra galeriyi açıyo
 
Pringles

Pringles

Üye
brkcn701' Alıntı:
Hakan geliriyi açmak istersen basıtıgımda 5sn kadar gecikiyor neden böyle 5sn menüde duruyor ondan sonra galeriyi açıyo

O sorun değil :)

Sadece Galeri yeni resim var mı diye açılırken kısa bir tarama yapıyor.
yani açılırken biraz beklemesi normal
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
achambo

achambo

Üye
güncelleme çıkmış :)

abi süpersin


- - - Eklendi - - -

herkesin beklediği saatten erken geldi güncelleme herhalde konuda az kişi var:D
 
tupyupp

tupyupp

Üye
Abi şimdi yükledim. İlk izlenimlerim süper. Eline sağlık diyorum çok güzel olmuş. Telefon hafızasında 310 mb yer var bu doğru mu? maksimum 250 değil miydi?
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
hemmennnn indiriyorum 603 için eline sağlık kardeşim :)

teşekkürler :)


- - - Eklendi - - -

İndirdim kurdum ve kullanıyorum hakan yazılım çok güzel emeğine sağlık tema efekti güzel durmuş iconlar falan baya etkileyici çok teşekkürler..

- - - Eklendi - - -

Bu arada duvarkağıtlarını güncelleyecekmisin 1. sayfadan güncelleyecem demiştin orayıda ?

- - - Eklendi - - -

Güncellemişsin bile çok hızlısın ya :D teşekkürler.

- - - Eklendi - - -

Hakan geliriyi açmak istersen basıtıgımda 5sn kadar gecikiyor neden böyle 5sn menüde duruyor ondan sonra galeriyi açıyo

:) hehe herşey eksiksizdir ne dediysem yaptım... O bekleme bendede var resimlerin çn izlemesini yapıyor normal o kardeşim


- - - Eklendi - - -

O sorun değil :)

Sadece Galeri yeni resim var mı diye açılırken kısa bir tarama yapıyor.
yani açılırken biraz beklemesi normal

doğrudur kardeşim


- - - Eklendi - - -

güncelleme çıkmış :)

abi süpersin


- - - Eklendi - - -

herkesin beklediği saatten erken geldi güncelleme herhalde konuda az kişi var:D

:) işlerime dua edin yoksa 00.00 da gelcekti... Ayrıca sen kur bilgilendir beni hata vardı o cfw


- - - Eklendi - - -

Abi şimdi yükledim. İlk izlenimlerim süper. Eline sağlık diyorum çok güzel olmuş. Telefon hafızasında 310 mb yer var bu doğru mu? maksimum 250 değil miydi?

tlfnun ne mobildeyim görmüyorum ne kullandığını. Ayrıca yüklediysen ne gördüysen odur. Güle güle kullan kardeşim
 
achambo

achambo

Üye


teşekkürler :)


- - - Eklendi - - -



:) hehe herşey eksiksizdir ne dediysem yaptım... O bekleme bendede var resimlerin çn izlemesini yapıyor normal o kardeşim


- - - Eklendi - - -



doğrudur kardeşim


- - - Eklendi - - -



:) işlerime dua edin yoksa 00.00 da gelcekti... Ayrıca sen kur bilgilendir beni hata vardı o cfw


- - - Eklendi - - -



tlfnun ne mobildeyim görmüyorum ne kullandığını. Ayrıca yüklediysen ne gördüysen odur. Güle güle kullan kardeşim

abi telefonun sarjı az biraz dolsun flash atıcam


- - - Eklendi - - -

abi duamız senle:D


- - - Eklendi - - -

maxicep e ne oldu sayfalar dolmuyo int. kesilmiş gibi
 

fsfsddased

Üye
hakan abi emeklerine saygım bende kurdum 700üme yeni evolsu az önce bendede galeri geç açılıyor bu sorun efekten kaynaklanıyor abi efekti değiştirdim saniyesinde giriyor :D ama senin emeğin sadece bilgi vermek amaçlı abicim saygılar
 
tupyupp

tupyupp

Üye
Abi şimdi şöyle birşey var aşağı dopru inerken mesela parmağımla kaydırdım ya durmuyor. sürekli inmeye devam ediyor. bunu düzeltemez miyiz? :) Bu arada telefonum n8 abi. 310 mb yazıyor şaşırdım
 
achambo

achambo

Üye
galeriyi açarken medya yenilenme mi çıkıyo yoksa siyah ekran mı

- - - Eklendi - - -

hakan abi emeklerine saygım bende kurdum 700üme yeni evolsu az önce bendede galeri geç açılıyor bu sorun efekten kaynaklanıyor abi efekti değiştirdim saniyesinde giriyor :D ama senin emeğin sadece bilgi vermek amaçlı abicim saygılar

öyle mi hangi dosya efektteki acaba onu değişsek yeter
 
Anil-D

Anil-D

Üye
lınkler gelmis abi yazılım sıfırlaylamı başlatım
 

fsfsddased

Üye
Hakan abinin işleri vardır orjinal rofs 2-private-10202be9 klasöründen 20021192.txt bu dosyayı çek evolsta aynı klasöre at flaşla ;)

- - - Eklendi - - -

Bilmiyorum onu fully zoom kullanıyorum ben efekt olarak :D
 
Anil-D

Anil-D

Üye
benim onceki yarım kaldıydı sorun olmaz degilmi
 
achambo

achambo

Üye
Hakan abinin işleri vardır orjinal rofs 2-private-10202be9 klasöründen 20021192.txt bu dosyayı çek evolsta aynı klasöre at flaşla ;)

- - - Eklendi - - -

Bilmiyorum onu fully zoom kullanıyorum ben efekt olarak :D

orjinal fp2 beni idare ediyo:D diğerleri çok hareketli

çok sade olmayıp çok hareketli olmayan olsa onu kullanıcam da yok:D



 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi


abi telefonun sarjı az biraz dolsun flash atıcam


- - - Eklendi - - -

abi duamız senle:D


- - - Eklendi - - -

maxicep e ne oldu sayfalar dolmuyo int. kesilmiş gibi

valla kaç gündür sorun var maxide anlamadım bende bişey


- - - Eklendi - - -

hakan abi emeklerine saygım bende kurdum 700üme yeni evolsu az önce bendede galeri geç açılıyor bu sorun efekten kaynaklanıyor abi efekti değiştirdim saniyesinde giriyor :D ama senin emeğin sadece bilgi vermek amaçlı abicim saygılar
o zaman tema efektini değiştirin :) ana sayfada anlattım e hafızasına almayı. yada Nokia cooker ile coreyi açıp yenisini atın


- - - Eklendi - - -

Abi şimdi şöyle birşey var aşağı dopru inerken mesela parmağımla kaydırdım ya durmuyor. sürekli inmeye devam ediyor. bunu düzeltemez miyiz? :) Bu arada telefonum n8 abi. 310 mb yazıyor şaşırdım

doğrudur 310 mb :) kinetik kaydırma modu var 20021192 bu dosyayı orijinal rofs2 den çekip aynı yere atarsan orjinale dönmüş olursun ve devamlı kaymaz :)


- - - Eklendi - - -

lınkler gelmis abi yazılım sıfırlaylamı başlatım
bu seferlik böyle oldu bir daha olmaz kardeşim :D evet yazılım sıfırla ile atacaksın


- - - Eklendi - - -

Hakan abinin işleri vardır orjinal rofs 2-private-10202be9 klasöründen 20021192.txt bu dosyayı çek evolsta aynı klasöre at flaşla ;)

- - - Eklendi - - -

Bilmiyorum onu fully zoom kullanıyorum ben efekt olarak :D

doğrudur anlattığın. görmedim yazdığını görsem yazmazdım :D
 
Anil-D

Anil-D

Üye
abi sıfırla yapıp baslıyorum oyan
 
Anil-D

Anil-D

Üye
c6 01 99 mb nekadar az ben el sıkısmayı kapamak istiyorum onu bana atarmısın
 


Üst Alt