Müzikçalarda ses kısarken yada açarken üstte çıkan ses simgesi yok
- - - Eklendi - - -
Üstelik güncelleştirmelerdn sosyal ağları yükledim açılıyo hemen geri kapanıy
Yeşil batarya kullanmıycakmısın hakan ?
yükleme talimatlarını yaptınmı... Sosyal ağlar cfw de çalışmıyor. Güncellemede uğraşıcam.
- - - Eklendi - - -
yeni avkon
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Güzelmiş abiYeni temaya ilk evols taki temayı koyamaz mısın ? İkonları daha iyi bence
![]()

Reis şu avkonu buraya atsanda hemn yapsk
- - - Eklendi - - -
Bide bu yeni menü görünümdeki ayarlar, klasör simgeleri ve dosyalarn simgeleri çk kötü syrıca açk uygulama simgesi de kötü saın degiştrvme gardş şuanki.daha iyi
Abi temada beni tek gıcık eden şey güncelleme ikonu siyah mavi olanı daha iyiydi![]()
Hakan batarya güzelde rengi çok koyu kalmış belli olmuyor pek ya şuanki gri yada yeşil gayet iyi açık duruyordu ve kendını belli ediyordu
o zaman gri yaparım. Uyumlu olsun yeter. Yeşil pek uyumlu olmuyor diğerleriyle
abi yeşili de burda paylaşsan isteyen uygulasa olur mu
haqanguven' Alıntı:güncelleme iconu siyah değilki... Yeşil beyaz karışımıdır...
hakan abi ikonlar olsunda kabuk tema çok güzel bence sadece ikon sıkıntısı var bende
Abi biliyorum. İşte siyah mavi yapamaz mısın öyle çok daha iyi ?

Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
hakan abi bunlardan yapmaya başladım sana da hediye![]()

