Evols™ [26.06.2013]

Sponsorlu Bağlantılar

Anil-D

Anil-D

Üye
Iyi olur
 


aklsm

aklsm

Üye
Müzikçalarda ses kısarken yada açarken üstte çıkan ses simgesi yok

- - - Eklendi - - -

Üstelik güncelleştirmelerdn sosyal ağları yükledim açılıyo hemen geri kapanıy
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Müzikçalarda ses kısarken yada açarken üstte çıkan ses simgesi yok

- - - Eklendi - - -

Üstelik güncelleştirmelerdn sosyal ağları yükledim açılıyo hemen geri kapanıy

yükleme talimatlarını yaptınmı... Sosyal ağlar cfw de çalışmıyor. Güncellemede uğraşıcam.


- - - Eklendi - - -

yeni avkon

 
Pringles

Pringles

Üye
Güzelmiş abi :) Yeni temaya ilk evols taki temayı koyamaz mısın ? İkonları daha iyi bence :oke:
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye


yükleme talimatlarını yaptınmı... Sosyal ağlar cfw de çalışmıyor. Güncellemede uğraşıcam.


- - - Eklendi - - -

yeni avkon

Yeşil batarya kullanmıycakmısın hakan ?
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
uyumsuz oluyor öyle. Böyle güzel değilmi

- - - Eklendi - - -

Güzelmiş abi :) Yeni temaya ilk evols taki temayı koyamaz mısın ? İkonları daha iyi bence :oke:

ilk temadan aktarmalar yapıldı. Mesela bekleme çubuğundaki görünüm eklendi. 3 nokta gidip geliyorya o. İconlar kolay iş ama bu hali güzel bence. Menü görünümünüde göstereyim sizlere... Ayrıca isteyen klasörlü isteyen klasörsüz menü kullana bilecek :)


- - - Eklendi - - -

menü görünümü

 
aklsm

aklsm

Üye
Reis şu avkonu buraya atsanda hemn yapsk

- - - Eklendi - - -

Bide bu yeni menü görünümdeki ayarlar, klasör simgeleri ve dosyalarn simgeleri çk kötü syrıca açk uygulama simgesi de kötü saın degiştrvme gardş şuanki.daha iyi
 
Pringles

Pringles

Üye
Abi temada beni tek gıcık eden şey güncelleme ikonu siyah mavi olanı daha iyiydi :D
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Reis şu avkonu buraya atsanda hemn yapsk

- - - Eklendi - - -

Bide bu yeni menü görünümdeki ayarlar, klasör simgeleri ve dosyalarn simgeleri çk kötü syrıca açk uygulama simgesi de kötü saın degiştrvme gardş şuanki.daha iyi

güncellemenin avkonudur bekleyeceksiniz. Diğer isteklerin çoğunlukta olursa değiştiririm


- - - Eklendi - - -

Abi temada beni tek gıcık eden şey güncelleme ikonu siyah mavi olanı daha iyiydi :D

güncelleme iconu siyah değilki... Yeşil beyaz karışımıdır...
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
Hakan batarya güzelde rengi çok koyu kalmış belli olmuyor pek ya şuanki gri yada yeşil gayet iyi açık duruyordu ve kendını belli ediyordu
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Hakan batarya güzelde rengi çok koyu kalmış belli olmuyor pek ya şuanki gri yada yeşil gayet iyi açık duruyordu ve kendını belli ediyordu

o zaman gri yaparım. Uyumlu olsun yeter. Yeşil pek uyumlu olmuyor diğerleriyle
 
Anil-D

Anil-D

Üye
bu yaptıkların 1 nesile gecerlimi
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
1 ve 2 nesil... Nokia değilizki ayrım yapalım :)
 

fsfsddased

Üye
hakan abi ikonlar olsunda kabuk tema çok güzel bence sadece ikon sıkıntısı var bende
 
achambo

achambo

Üye


hakan abi bunlardan yapmaya başladım sana da hediye:D
 
Pringles

Pringles

Üye
haqanguven' Alıntı:
güncelleme iconu siyah değilki... Yeşil beyaz karışımıdır...

Abi biliyorum. İşte siyah mavi yapamaz mısın öyle çok daha iyi ?
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
hakan abi ikonlar olsunda kabuk tema çok güzel bence sadece ikon sıkıntısı var bende

kullanılan çok uygulamaların iconları eklenicektir...


- - - Eklendi - - -

Abi biliyorum. İşte siyah mavi yapamaz mısın öyle çok daha iyi ?

yaparım yapamaycağım icon yokda bu güzel be kardeşim :)


- - - Eklendi - - -



hakan abi bunlardan yapmaya başladım sana da hediye:D

saolasın kardeşim :)
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
cfw'yi kullananlar kamera'dan çıkışta ana menüye dönmeden önce siyah ekranda 4-5 saniye bekletiyor mu? bende böyle bir problem var da :) evols yüklemedim ancak uda'yı tamamen sildim.bu mu acaba sorun yaptı
 


Üst Alt