Evols™ [26.06.2013]

Sponsorlu Bağlantılar

achambo

achambo

Üye
o bende de var:D udadan kaynaklı değil
 


Anil-D

Anil-D

Üye
yani yaptıgın modların tamamı c6 01 de var oylemi
 
t_yilmaz983

t_yilmaz983

Üye
senin attığın rom patcher calışmıyor birde ekran koruyucular yok N8
 
Anil-D

Anil-D

Üye
guncellemede 8 sayfa mesaj simgesinide eklermisin
 
achambo

achambo

Üye
ben denicem extra zoom ve kamera modunu kaldırıp düzelir o zaman herhalde
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
işte ben hiçbir kamera modu yüklemedim.neden nasıl oldu anlamadım.deneyip bulacağız artık.
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
işte bende diyorum ki kamera ile ilgili herhangi bir mod yüklemedim :) 1 hafta öncesine kadar normaldi şimdi böyle oldu.
 
ASC33

ASC33

Üye
cfw'yi kullananlar kamera'dan çıkışta ana menüye dönmeden önce siyah ekranda 4-5 saniye bekletiyor mu? bende böyle bir problem var da :) evols yüklemedim ancak uda'yı tamamen sildim.bu mu acaba sorun yaptı

bu sorun ekran koruyucun açıksa ve özelliklede saat metin ekran koruyucu varsa ondan olabilir ekran koruyucuyu kapat öyle dene,eğer sonuç alamazsan cameratorch uygulamasını yükle.
 
achambo

achambo

Üye
bu sorun ekran koruyucun açıksa ve özelliklede saat metin ekran koruyucu varsa ondan olabilir ekran koruyucuyu kapat öyle dene,eğer sonuç alamazsan cameratorch uygulamasını yükle.

olmadı bende

camera torch bulamadım
 
Bessonnitsa

Bessonnitsa

Üye
Şuan Evols ile cihazı flashladım. Bir kaç yükleme ve aktarım yaptım. Haritaları bu kadar hızlı yükleyen bir S^3 görmemiştim daha önce! C hafızada bu kadar çok boşluk daha fazla şaşırtıcı tabi! Sistem gayet hızlı ve stabil. Şuan için düşüncelerim bu şekilde. Emek harcayan kişilere teşekkür etmeyi bir borç bilirim.
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Şuan Evols ile cihazı flashladım. Bir kaç yükleme ve aktarım yaptım. Haritaları bu kadar hızlı yükleyen bir S^3 görmemiştim daha önce! C hafızada bu kadar çok boşluk daha fazla şaşırtıcı tabi! Sistem gayet hızlı ve stabil. Şuan için düşüncelerim bu şekilde. Emek harcayan kişilere teşekkür etmeyi bir borç bilirim.

:) yorumun için teşekkürler. Emeğime değdiğini görmek güzel... Güle güle kullan.
 

AHRenccc

Üye
kişiye özel mesaj sesi koyma gibi bir şey olabilir mi? bblerdeki gibi
 
salkin

salkin

Üye
sosyal sorunu bence tarayıcı önbelleğinden çünkü salkinin önceki kullandığı cfw de tarayıcı önbelleğine ellenmemişti
önbelleği c ye alıp denesek sosyal çalışır bence


mantıklı
 
Anil-D

Anil-D

Üye
evet kendi sesimiz iyi olur
 


Üst Alt