Nokia WP8 GDR2 BETA hakkında [Guncelleme 03/04/2013]

Sponsorlu Bağlantılar

serinaga

serinaga

Üye
Aynen öyle abim.neyse pratik yapmış oldum.en azından güncelleme ortasında susan lumiayı geri yaşatmada ustalaştım :D

- - - Eklendi - - -

Bide yedekleri geri yüklemeyi öğrendim.hani yapamıyodukya ikimizde

Walla bu konuda takılır yada çakılırsam yakana yapışırım :kıskıs:
 


YkPkY

YkPkY

Üye
Başım üstüne

- - - Eklendi - - -

Tebrik ederim abi, bizimkinin de kalbi filan durursa senden yardım alalım.
Nasılmış abi.

sağlam Bi data paketin olacak hattında.40-50 mb garanti yiyor.
yedeklemeyide zaten biliyorsundur.telefon sıfırlandıkdan sonra Microsoft hesabını gireceksin.bağlandıkdan sonra sana iki tercih sunacak.biri kendi yedeğin diğeride kendi otomatik ayarı.yedeğini seçip devam edeceksin.bazen bağlanamıyor,geri deyim hesabına girmeye yeniden çalışacaksın..
tel sıfırlandığı için şebekeye bağlanamıyor.bağlanım yedek geri yüklendikden sonra wifi varsa eşleştireceksin ki telefonunda yüklü uygulamalarıda yüklemeye geçtiği için data tarifeni iyice sömürür,wifiden daha hızlı indirmeye devam eder.wifi eşleştikden sonra mobil verini kapatabilirsin
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
serinaga

serinaga

Üye
Başım üstüne

- - - Eklendi - - -



sağlam Bi data paketin olacak hattında.40-50 mb garanti yiyor.
yedeklemeyide zaten biliyorsundur.telefon sıfırlandıkdan sonra Microsoft hesabını gireceksin.bağlandıkdan sonra sana iki tercih sunacak.biri kendi yedeğin diğeride kendi otomatik ayarı.yedeğini seçip devam edeceksin.bazen bağlanamıyor,geri deyim hesabına girmeye yeniden çalışacaksın..
tel sıfırlandığı için şebekeye bağlanamıyor.bağlanım yedek geri yüklendikden sonra wifi varsa eşleştireceksin ki telefonunda yüklü uygulamalarıda yüklemeye geçtiği için data tarifeni iyice sömürür,wifiden daha hızlı indirmeye devam eder.wifi eşleştikden sonra mobil verini kapatabilirsin

Hımmmm bende 2 GByte mobil paket var, yeter sanırım :bilmm
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Başım üstüne

- - - Eklendi - - -



sağlam Bi data paketin olacak hattında.40-50 mb garanti yiyor.
yedeklemeyide zaten biliyorsundur.telefon sıfırlandıkdan sonra Microsoft hesabını gireceksin.bağlandıkdan sonra sana iki tercih sunacak.biri kendi yedeğin diğeride kendi otomatik ayarı.yedeğini seçip devam edeceksin.bazen bağlanamıyor,geri deyim hesabına girmeye yeniden çalışacaksın..
tel sıfırlandığı için şebekeye bağlanamıyor.bağlanım yedek geri yüklendikden sonra wifi varsa eşleştireceksin ki telefonunda yüklü uygulamalarıda yüklemeye geçtiği için data tarifeni iyice sömürür,wifiden daha hızlı indirmeye devam eder.wifi eşleştikden sonra mobil verini kapatabilirsin
Eyvallah abi, o seçenekler çıkıyorsa gerisin kolay zaten.
 
  • Beğen
Tepkiler: YkPkY
alasulumurat

alasulumurat

Üye



Uploaded with

SAnırım L920 ler için 1314 numaralı yeni yazılım çıkmış...
 
YkPkY

YkPkY

Üye
Waryant farklı ama.işimize yaramaz,belki bşzede gelir
 
Zaman_yolcusU

Zaman_yolcusU

Üye
820 ye guncelleme vermediler 920 ye yeni guncelleme diye konu açıldı
 
drangela61

drangela61

Üye
Arkadaşlar bu kapasite kontrolü böyle ne kadar donup duracak..?
 
drangela61

drangela61

Üye
Kapatayım mı..?
nasıl çözülüyor bu sorun
 
drangela61

drangela61

Üye
Anladım peki herkeste mi böyle..?
 
drangela61

drangela61

Üye
Hımm onlardan biri oldum desene inşallah düzelir yavv..
 
YkPkY

YkPkY

Üye
sabırrr
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
alasulumurat

alasulumurat

Üye
yaw arkadaşlar. L820 telefonumdan forumunuza yazmak istediğimde klavye açılıp kapanıyor. Kısacası L820 ile foruma yazamıyorum. Var mı bir çözümü?
 


Üst Alt