tabii bunun için data pakenizin olması gerekiyor.yoksa geri yüklemede yokyedeklemeyi ayarlardan acmaniz ve bir wifi agina baglanmaniz yeterli. Guncellemeyi ilk olarak indirip daha sonra sizin onayinizla kuruyor. Guncelleme bittikten sonra yedegin geri yuklenip yuklenmeyecegini de soruyor ve onay verirseniz yukluyor.
porticoyu ota dan güncellerken ben zaten baştan wifi açık güncellemeye başladım ve hatırladığım kadarıyla yedeği yüklerkende wifi üzerinden yükledi.. ama bu GDR 2 iyi NSU ile flaşlarken dediğin gibi wifi otomatik kapalı olduğu için data paketten yüklemeye başladı yedeği.. ama ota üzerinden yüklerken wifi ile yedeği yüklüyor, benim öyle olmuştu çünkü..
tabii bunun için data pakenizin olması gerekiyor.yoksa geri yüklemede yok

işte aramalarda ekran kararması bendede oluyordu bu betayı ben naviye düşünce flaşlamıştım.. o zamandan beri sorun yokArkadaşlar bu güncelleme ile benim birçok sorunum çözülmüş oldu şimdilik gördüğüm kadarıyla.
en önemli olanı, cihazım hatalı parti olduğundan toz alıyordu, aramalarda ekran kararıyordu, bir kez servise gidip gelmesine rağmen halen düzelmediği için o şekilde kullanmak zorunda kalıyordum. Bu sorun artık düzeldi ve sensor sorunsuz çalışıyor.
diğer bir sorunum ise telefon titrerken ses yapıyordu, şimdilik gördüğüm kadarıyla bu da düzelmiş.
başka bir sorun ise alttaki tuşların ışığı yanmıyordu, telefonu 10 sn açma ve ses kısma tuşuna basarak resetlediğimde düzeliyor, fakat bir süre sonra tekrar yanmaz oluyordu, bu da yok şuan.
bir diğer sorunum ise dokunmatik arada bazen kafayı yiyor, telefonu kilitleyip açınca düzeliyordu, buna da rastlamadım..
güncelleme birçok kişi için ufak görünse ve beklentileri karşılamasa da, beni çok mutlu eden bir güncelleme oldu. Kameradaki toz dışında cihazın hiçbir sorunu kalmadı. Bu güncelleme güzel oldu benim için![]()
ve evet titreşimi artık daha iyi daha oturaklı titriyor.. daha önce sanki tartar ses çıkarıyordu.. ama şu ekran kararması sorunu çözüldüya, dünyalar benim oldu 
işte aramalarda ekran kararması bendede oluyordu bu betayı ben naviye düşünce flaşlamıştım.. o zamandan beri sorun yokve evet titreşimi artık daha iyi daha oturaklı titriyor.. daha önce sanki tartar ses çıkarıyordu.. ama şu ekran kararması sorunu çözüldüya, dünyalar benim oldu
![]()




lumia ları güncellemek için bir program gerekiyor mu nokia suite gibi bir program var mı acaba ?
dediğin doğruota yaparsan wifiden devam eder,ama flash atarsan data paketiyle bağlanman gerekiyorki diyecektim hala şebekeye bağlanmadığı için onuda yapmıyorporticoyu ota dan güncellerken ben zaten baştan wifi açık güncellemeye başladım ve hatırladığım kadarıyla yedeği yüklerkende wifi üzerinden yükledi.. ama bu GDR 2 iyi NSU ile flaşlarken dediğin gibi wifi otomatik kapalı olduğu için data paketten yüklemeye başladı yedeği.. ama ota üzerinden yüklerken wifi ile yedeği yüklüyor, benim öyle olmuştu çünkü..
ekran kararması olayı aynen devam etmekteArkadaşlar bu güncelleme ile benim birçok sorunum çözülmüş oldu şimdilik gördüğüm kadarıyla.
en önemli olanı, cihazım hatalı parti olduğundan toz alıyordu, aramalarda ekran kararıyordu, bir kez servise gidip gelmesine rağmen halen düzelmediği için o şekilde kullanmak zorunda kalıyordum. Bu sorun artık düzeldi ve sensor sorunsuz çalışıyor.
diğer bir sorunum ise telefon titrerken ses yapıyordu, şimdilik gördüğüm kadarıyla bu da düzelmiş.
başka bir sorun ise alttaki tuşların ışığı yanmıyordu, telefonu 10 sn açma ve ses kısma tuşuna basarak resetlediğimde düzeliyor, fakat bir süre sonra tekrar yanmaz oluyordu, bu da yok şuan.
bir diğer sorunum ise dokunmatik arada bazen kafayı yiyor, telefonu kilitleyip açınca düzeliyordu, buna da rastlamadım..
güncelleme birçok kişi için ufak görünse ve beklentileri karşılamasa da, beni çok mutlu eden bir güncelleme oldu. Kameradaki toz dışında cihazın hiçbir sorunu kalmadı. Bu güncelleme güzel oldu benim için![]()
Arkadaşlar "Nokia Software Updater for Retail" programında L820 için 1308 numaralı yazılımı tekrar yüklesek yine beta mı olur yoksa en son çıkan beta olmayan sürüm mü yüklenir? Fikri olan var mı?

Uğraşın yanına kar kaldı desene abi.Hiç Bi değişiklik yook.ikiside aynı

Tebrik ederim abi, bizimkinin de kalbi filan durursa senden yardım alalım.Aynen öyle abim.neyse pratik yapmış oldum.en azından güncelleme ortasında susan lumiayı geri yaşatmada ustalaştım![]()
Nasılmış abi.Bide yedekleri geri yüklemeyi öğrendim.hani yapamıyodukya ikimizde
